اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد؛

تردد روان در محورهای برفی و بارانی مازندران/ مسدود شدن محور وازک به بلده تا اطلاع ثانوی

تردد روان در محورهای برفی و بارانی مازندران/ مسدود شدن محور وازک به بلده تا اطلاع ثانوی
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران آخرین وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی استان را تشریح کرد و گفت: تمامی محورهای استان مانند سوادکوه، هراز و کیاسر، علیرغم بارش برف و باران، تردد روان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مازندران طی روز جاری گفت: در حال حاضر جز یک ترافیک نیمه سنگین و تا حدی سنگین در محدوده تونل شیرگاه که به دلیل ترمیم روکش آسفالت داخل تونل است، در مابقی مسیرهای اصلی، راه باز است.

وی افزود: در تمامی محورهای مازندران نظیر سوادکوه، هراز و کیاسر، علیرغم بارش برف و باران، تردد روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در خصوص وضعیت آب و هوا در محورهای مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: در محور هراز در محدوده پارک جنگلی تا سراه چلاو در حال حاضر شاهد بارش برف هستیم، در محور کندوان نیز در برخی محدوده‌ها شاهد بارش برف هستیم، در محور سوادکوه نیز از محدوده تونل شیرگاه تا گدوک هم شاهد بارش برف هستیم؛ در محدوده‌های شهری عباس‌آباد، تنکابن و کلاردشت نیز گزارش بارش برف داریم؛ همچنین بر اساس آخرین گزارش‌ها تا لحظاتی قبل در حد فاصل سراه تاکام تا فولادمحله، براش برف را شاهد هستیم.

هاشمی بیان کرد: چون در سطح جاده‌ها مشکل خاصی نداریم و راه‌ها توسط همکاران ما بازگشایی شده است، در راه ماندگی خودروها را نداریم و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها تا ساعاتی قبل، غالب راه‌های روستایی ما در سطح استان به دلیل بارش برف و تمرکز دستگاه‌های برف روبی در جاده‌های اصلی، مسدود است و بنا بود از بعداز ظهر امروز، عملیات بازگشایی راه‌های روستایی آغاز شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تاکید کرد: در حال حاضر محور وازک به بلده به دلیل عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است و خودروهایی که قصد دسترسی به این نقطه را دارند می‌توانند از طریق مسیر دوآب در محور هزار و پل زنگوله در محور کندوان تردد کنند.

هاشمی گفت: در محور کناره نیز شاهد بارش تند باران در محورهای نور، نوشهر، بابلسر و فریدونکنار هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه