اخبار داغ

نجات راننده کامیون از مرگ حتمی در فریدن

نجات راننده کامیون از مرگ حتمی در فریدن
فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از نجات جان یک راننده کامیون که در برف و کولاک شدید گرفتار و خودروی او از جاده خارج شده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، مختار بهارلو اظهار داشت: چند روز گذشته بارش برف در منطقه فریدن شروع شد و لحظه به لحظه بارش‌ها شدید می‌شد، به طوری که یکشنبه از ساعت 11 شب به بعد تردد در محورهای اصلی این شهرستان بسیار کند شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن افزود: با تداوم بارش‌ها تردد در منطقه دامنه تقریباً غیر ممکن شده بود و شهروندان گرفتار شده در برف نیز با پلیس تماس و تقاضای کمک می‌کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: بلافاصله خودروی فرماندهی و چندین خودروی گشت انتظامی به محور مذکور اعزام و به چندین خودروی سبک که با خانواده‌هایشان در برف گرفتار شده بودند یاری رساندند.

بهارلو ادامه داد: حین کمک رسانی به خودروهای سبک بودیم که متوجه نوری ضعیف از فاصله 300 متری با خودروی خود شدیم که بلافاصله به آن محل رفتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: هنگامی که به محل رسیدیم متوجه شدیم یک کامیون از جاده خارج شده و راننده آن نیز از شدت سرما به خود می‌لرزد و حتی توان حرف زدن هم ندارد.

وی اظهار داشت: با کمک همکارانم راننده را از کامیون خارج کردیم و بدن او را گرم و برای دیگر اقدامات درمانی به مراکز درمانی اعزام شد.

بهارلو با اشاره به اینکه راننده کامیون به ماموران گفته بود که امید خود را از دست داده بود و در آن لحظه فقط به مرگ فکر می‌کرده گفت: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور شبانه روز در حال خدمت رسانی به هم نوعان خود هستند و در این راه نیازمند دعای خیر هموطنانمان می‌باشیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه