اخبار داغ

کدام بازیکنان استقلال به بازی الاهلی نمی‌رسند؟

کدام بازیکنان استقلال به بازی الاهلی نمی‌رسند؟
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دیدار آینده این تیم مقابل الاهلی عربستان نمی‌رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم استقلال شب گذشته مقابل الشرطه عراق به تساوی یک بر یک رسید اما آبی‌پوشان در این مسابقه مهدی قائدی را به دلیل مصدومیت از دست دادند. البته با توجه به بازگشت آبی‌پوشان به تهران قرار است عکس‌برداری از پای این بازیکن فردا صورت بگیرد و مدت‌زمان دوری وی از میادین مشخص شود. با این وجود به نظر می‌رسد مصدومیت مهدی قائدی چندان جدی نباشد.

فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در چند بازی اخیر آبی‌پوشان حضور نداشتند البته اسماعیلی از هفته آینده به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد و با توجه به اینکه این بازیکن حدود یک ماه است برای تیمش به میدان نرفته در دیدار آینده مقابل الاهلی عربستان هم غایب خواهد بود. شیخ دیاباته برای دیدار با اقوام خود راهی کشورش شده و این بازیکن هم همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شود به بازی با الاهلی عربستان نمی‌رسد.

سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که از قبل از دربی به تمرینات استقلال اضافه شده‌اند و هر دوی آنها در صورت صلاحدید مجیدی می‌توانند برای آبی‌پوشان به میدان بروند.

محمد بلبلی دیگر بازیکن استقلال که با وجود پشت سر گذاشتن دوران محرومیت چند هفته‌ای را به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات حضور نداشت از فردا کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد و در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه