اخبار داغ

مهدویان علنی تر از "فیلمش" از وجهه ضدملی خود رونمایی کرد

مهدویان علنی تر از "فیلمش" از وجهه ضدملی خود رونمایی کرد
کارگردان فیلم "درخت گردو" که فیلم او با انتقادات گسترده ای مواجه شده و از آن به عنوان ضدملی ترین فیلم تاریخ ایران یاد شده است امشب در جریان دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی، جایزه خود را به داغدیدگان سال ٩٨ اهدا و مصداقا به عناوینی چون حوادث آبان اشاره کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کارگردان فیلم "درخت گردو" که فیلم او با انتقادات گسترده ای مواجه شده و از آن به عنوان ضدملی ترین فیلم تاریخ ایران یاد شده است امشب در جریان دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی، جایزه خود را به داغدیدگان سال ٩٨ اهدا و مصداقا به عناوینی چون حوادث آبان اشاره کرد.

مهدویان البته اشاره نکرد حوادث آبانماه توسط همان منافقینی رقم خورد که او در ماجرای نیمروز، جنایت آنها را اگرچه با نواقص زیاد روایت کرده است.

کارگردان درخت گردو در ادامه به کشته ها(شهدای) مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی اشاره و بدون استناد مشخصی مدعی شد هر دو طرف در این دو قطبی تصمیم گرفته اند انها نادیده گرفته شوند و مظلوم هستند!

قابل تامل اینکه مهدویان در "درخت گردو" هم مانند همین اظهارات، "دشمن" را سانسور میکند و بدون اشاره به ریشه اصلی بمبارانهای شیمیایی در سردشت یعنی صدام و کشورهای اروپایی مانند آلمان در نهایت پیکان اتهامات اصلی را در ذهن مخاطب به سمت کشورش می‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه