اخبار داغ

«کمال خرازی» در گفتگوی اختصاصی با دانا:

رفتار اروپایی‌ها نشان دهنده بی منطقی آنهاست/ با ایستادگی و مقاومت می‌توانیم از فشارها عبور کنیم

رفتار اروپایی‌ها نشان دهنده بی منطقی آنهاست/ با ایستادگی و مقاومت می‌توانیم از فشارها عبور کنیم
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اینکه اروپایی ها دنباله رو آمریکا هستند، ادامه داد: متاسفانه در اثر وابستگی به آمریکا، اروپایی ها مواضعی را می گیرند که با استقلال خودشان کاملا در تعارض است.
[

کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در پاسخ به این سئوال که رفتار طرف اروپایی در برجام را با توجه به مطرح شدن بکارگیری مکانیزم ماشه چگونه ارزیابی می کنید، گفت: این نشان دهنده بی منطقی اروپایی هاست. درحالی که خودشان تکالیف شان را انجام نداده اند. می گویند که چرا ایران تعهداتش را انجام نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به گام های مختلف ایران در کاهش تعهدات برجامی اظهار کرد: همواره ما تاکید کرده ایم که هر وقت طرف اروپایی تکالیف خود را انجام دهد ما هم بر می گردیم و تعهداتمان را انجام می دهیم.
,
 
,
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اینکه اروپایی ها دنباله رو آمریکا هستند، ادامه داد: متاسفانه در اثر وابستگی به آمریکا، اروپایی ها چنین مواضعی را می گیرند که با استقلال خودشان کاملا در تعارض است. 
,
 
,
خرازی در پاسخ به این سئوال که راهبرد دیپلماسی ما در برابر کارشکنی غربی ها و  بی تعهدی اروپایی‌ها باید چگونه باشد، گفت: ما بایستی در این حوزه توضیح بدهیم و ایستادگی بکنیم و طبیعتا تنها با ایستادگی و مقاومت وبا استدلال می توان از این فشارها عبور کرد. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه