اخبار داغ

آغازساماندهی کیوسک های مطبوعاتی

آغازساماندهی کیوسک های مطبوعاتی
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا تحصیلی با اشاره به تدوین لایحه‌ای در خصوص ساماندهی دکه‌های سطح شهر تهران گفت: لایحه آماده کرده و به شورا ارائه کرده‌ایم که قرار است به زودی در صحن شورا مطرح و به تصویب برسد. در این لایحه افزایش کرایه‌ها اصلاح قراردادها و …پیش‌بینی شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همزمان قراردادی با شرکت سرمایه گذاری شهرداری تهران، مرکز مطالعات و برنامه ریزی و زیباسازی بامحوریت شرکت ساماندهی به امضا رسیده تا مطالعات لازم در خصوص تغییر پیکره کیوسک‌های سطح شهر انجام شود.
,
 
,
تحصیلی با اشاره به اینکه کیوسک‌های مطبوعاتی می‌توانند خدمات متنوعی به شهروندان ارائه کنند، گفت: فروش کارت‌های اعتباری اتوبوس و مترو، شارژ موتورسیکلت برقی، تابلوهای الکترونیکی از جمله پیش بینی‌هایی است که برای کیوسک‌ها انجام شده و ا انجام شده و این طرح به طور پایلوت در منطقه ۶ انجام خواهد شد. پس از امضای تفاهم نامه که طی چند روز اخیر به سرانجام می‌رسد روند ساماندهی آغاز می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با تاکید بر اینکه این تغییرات با هماهنگی اتحادیه اصناف انجام می‌گیرد گفت: اخیراً نیز شهردار تهران تفاهم نامه‌ای را با اتاق اصناف به امضا رساند که این تغییرات و افزایش اجاره و… نیز در راستای همین تفاهمنامه است. برخی از کیوسک داران نگران آن بودند که وقتی ما از بدنه و سقف استفاده می‌کنیم چه چیزی عاید آنها خواهد شد که در این لایحه درصدی نیز از درآمدهای احتمالی برای آنها دیده شده است.
,
 
,
تحصیلی در پاسخ به این پرسش که سالهاست تعداد کیوسک‌های مطبوعاتی در سطح شهر بدون تغییر است و این انحصار باعث ایجاد مشکلات موجود شده است مدیریت شهری برنامه‌ای برای شکستن این انحصار ندارد گفت: برنامه‌ای برای افزایش کیوسک‌های مطبوعاتی نداریم و ساماندهی آن نیز گام به گام انجام خواهد شد بسیاری از این کیوسک داران چندین دهه است که از این محل زندگی می‌کنند و در مرحله اول به دنبال ساماندهی و پایبندی آنها به یک سری قوانین هستیم اینکه شکل و شمایل کیوسک‌ها مناسب شود اجناسی که به فروش می‌رسد مشخص باشد و نظارتی بر آنها شکل بگیرد و بی پروا هر کاری که می‌خواهند را نکنند اما اینکه به چه صورت این ساماندهی ادامه پیدا کند باید دید که شورا چه تکلیفی بر عهده ما خواهد گذاشت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه