اخبار داغ

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد؛

واکسیناسیون فلج اطفال نیمی از کودکان جامعه هدف در کرمانشاه

واکسیناسیون فلج اطفال نیمی از کودکان جامعه هدف در کرمانشاه
رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حدود نیمی از جمعیت هدف برای واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان خاصی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: به منظور افزایش اثربخشی بیشتر واکسن و تسریع در رسیدن به هدف مورد نظر از شهریور سال ۹۴ یک نوبت واکسن فلج اطفال تزریقی در سن چهار ماهگی به برنامه معمول واکسیناسیون کودکان اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در راستای تکمیل واکسیناسیون کودکانی که در بازه زمانی یکم آذر سال ۹۴ تا سی و یکم اردیبهشت سال قبل متولد شده‌اند و واکسن برای آنها در سن چهار ماهگی تزریق نشده، کمپین واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال تزریقی از تاریخ پنجم بهمن امسال در سطح استان اجرا و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

,

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با اجرای کمپین واکسیناسیون تکمیلی پولیو تزریقی در سطح استان حدود نیمی از جمعیت هدف مورد نظر جهت انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌اند.

,

خاصی از انجام اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما، نصب بنر، تماس تلفنی، ارسال پیامک و …خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در نظر دارد تا پایان سال تمام جمعیت هدف را پوشش دهد افرادی که تا کنون در این خصوص اقدام نکرده‌اند به نزدیک ترین مرکز بهداشتی نسبت به انجام واکسیناسیون کودک خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه