اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان خبرداد؛

مسدود بودن راه ارتباطی 78 روستا و 2 محور اصلی

مسدود بودن راه ارتباطی 78 روستا و 2 محور اصلی
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی 78 روستای استان زنجان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: به دلیل بارش برف سنگین و وقوع کولاک و باد شدید در محورهای استان زنجان، در حال حاضر برخی از این محورها همچنان مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

وی با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی محورهای اصلی هستند، افزود: برخی از راه‌های روستایی نیز بازگشایی شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان به دلیل وجود کولاک و ادامه آن با زنجیر چرخ مسیر است.

,

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی تهم – چورزق و دندی – تکاب، یادآور شد: محور تهم – چورزق تا ظهر بازگشایی می‌شود.

,

محمدی ادامه داد: در حال حاضر 78 راه روستایی مسدود است که با همکاری راهداران تلاش می‌شود در اسرع وقت این راه‌ها نیز بازگشایی شود.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت آزاد راه‌های استان، گفت: در آزاد راه زنجان – تهران مشکلی برای تردد وجود ندارد اما در آزاد راه زنجان – تبریز در حوزه تبریز پلیس راه محور را مسدود اعلام کرده است.

,

این مسئول برضرورت جلوگیری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: هموطنان قبل از سفر اطلاعات راه‌ها را کسب کرده و سپس اقدام به سفر کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه