اخبار داغ

مدیرعامل هلال‌احمر لرستان:

۷۹۹ نفر گرفتار در برف و کولاک در محورهای لرستان امدادرسانی شدند

۷۹۹ نفر گرفتار در برف و کولاک در محورهای لرستان امدادرسانی شدند
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: 231 خودرو گرفتار در برف رهاسازی شد و 799 نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به کاهش دمای هوای لرستان وامدادرسانی‌های جمعیت هلال‌احمر استان به مسافران گرفتار اظهار داشت: از روز گذشته تا صبح امروز ۲۳۱ خانوار گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان امدادرسانی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به امدادرسانی به ۷۹۹ نفر گرفتار در برف و کولاک افزود: ۲۳ دستگاه آمبولانس، چهار خودرو کمک دار و دو دستگاه ست نجات برای امدادرسانی به مردم گرفتار اعزام شد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان با اشاره به اسکان مردم در اماکن عمومی عنوان کرد: ۷۰ نفر در حوزه علمیه کمالیه، ۶۰ نفر در مسجد شمشیرآباد و ۵۰ نفر در معمولان اسکان داده شدند و همچنین ۲۸۰ تخته پتو بین اسکان‌یافته‌ها توزیع شد.

,

وی بیان کرد: ۱۸۷ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته، ۲۳۰ بسته بسکویت، شش کیلو خرما، شش کیلو کشمش، ۴۸ بطری آب‌معدنی و ۱۵ قوطی کنسرو بین افراد توزیع شد.

,

رضایی تصریح کرد: ۸۲ نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر به مسافران در راه مانده امدادرسانی کردند و همچنین ۲۳۱ خودرو گرفتار در برف رهاسازی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه