اخبار داغ

تجاوز به حریم ساحل و دریا در جزیره هرمز

تجاوز به حریم ساحل و دریا در جزیره هرمز
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: در جریان بازدید از اراضی واگذار شده جزیره هرمز مشخص شد که به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و جهت بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل هرمز، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن بازدید از جزیره هرمز و اراضی که تحت عنوان پروژه پرورش ماهی واگذار شده است، یادآور شد: رئیس قوه قضاییه همواره نسبت به جزیره هرمز و مردم نجیبش توجه ویژه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه قوه قضاییه همواره پیگیر حقوق مردم بوده و خواهد بود، اظهار کرد: امیدوارم این بازدید منشأ خیر و برکت باشد و بتوانیم آنچه حق مردم بوده و مطالبه عمومی است را به‌جا آوریم.

,

قهرمانی تصریح کرد: در این بازدید تمامی اراضی واگذار شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قراردادیم.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین پس از بازدید از محل موردنظر و ارزیابی میدانی خطاب به بهره‌بردار پروژه، عنوان کرد: در این بازدید مشخص شد که به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و جهت بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد.

,

وی تصریح کرد: اگر بی نظارتی و بی‌قانونی باشد برخی افراد دریا را هم تصاحب خواهند کرد.

,

قهرمانی با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری هرمزگان پیرو دستور اکید بررسی این موضوع از همراهی مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز تشکر کرد.

,

شایان ذکر است: پیش از این رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرده بود : در راستای صیانت از حقوق عامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و مدیرکل بازرسی مأموریت داده شد که ضمن حضور میدانی در محل و بررسی جوانب امر، به موضوع واگذاری و تصرف اراضی در طرح‌های مزارع پرورش میگو و ماهی و همچنین صادرات خاک رنگی در جزیره هرمز رسیدگی کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه