اخبار داغ

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مطرح کرد؛

تحصیل ۳۵۰۰ دانشجو در مراکز علمی کاربردی کرمانشاه/ تکمیل ظرفیت تا ۲۷ بهمن ماه

تحصیل ۳۵۰۰ دانشجو در مراکز علمی کاربردی کرمانشاه/ تکمیل ظرفیت تا ۲۷ بهمن ماه
معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: ۳۵۰۰ دانشجو در ۸ مرکز علمی و کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  سلیمان شفیعی امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه امسال دو بار تکمیل ظرفیت داشت این در حالی است که هر دانشگاه می‌تواند در سال یک بار تکمیل ظرفیت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه افزود: تکمیل ظرفیت برای دانشجویان استان کرمانشاه از دوشنبه ۲۱ بهمن آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا یکشنبه ۲۷ بهمن ماه به صورت حضوری برای ثبت نام به مراکز علمی کاربردی مراجعه کنند.

,

این مسئول شروع کلاس‌ها را از ۲۶ بهمن ماه امسال تا پایان ۲۳ آذر ۹۹ اعلام کرد و گفت: در ۴۶ کد رشته محل پذیرش دانشجو داریم که ۲۳ کد رشته محل در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای و ۲۳ کد رشته در مقطع کارشناسی است.

,

شفیعی خاطرنشان کرد: همچنین ظرفیت علمی کاربردی ما در سطح کاردانی ۹۶۰ نفر و در مقطع کارشناسی ۹۰۷ نفر مجاز به شرکت در دوره‌ها هستند و در مجموع ۱۸۶۷ نفر ظرفیت داریم.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت مرکز علمی کاربردی فعال در استان کرمانشاه داریم، گفت: در این مراکز ۳۵۰۰ نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند.

,

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه توسعه فرهنگ کارآفرینی را یکی از اهداف اصلی دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد و گفت: بر این اساس رشته‌های مهارتی را معرفی می‌کنیم و از آنجا که برای راه اندازی یک شغل داشتن مهارت اولویت دارد ما در این راستا به جوانان کمک می‌کنیم که مهارت لازم را کسب کنند.

,

این مسئول در ادامه از ۶ رویداد استارت آپ در استان کرمانشاه تا پایان اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: رویدادهای فناوری اطلاعات و اپلیکیشن موبایل، گردشگری، کسب و کار بیمه در فضای مجازی، طراحی لباس‌های سنتی استان، شهر سبز و امداد و نجات جاده‌ای تا پایان اسفند سال جاری برگزار خواهند شد.

,

وی برگزاری این رویدادهای شتاب را پیش نیاز جهت کسب مجوز مراکز رشد و نوآوری دانست و اظهار داشت: راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری در مراکز علمی کاربردی در دستورکار دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار دارد و ما از مراکز پیشرو در این امر حمایت می‌کنیم.

,

شفیعی همچنین بیان داشت: در نظر داریم کمپ کارآفرینی با هدف تقویت روحیه کارآفرینی در دانشجویان راه اندازی کنیم و دانشجویان می‌توانند در این رویداد که از ۳ اسفند تا ۷ اسفند امسال برگزار می‌شود شرکت کرده و ایده‌های خود را ارائه دهند و در پایان طرح‌های برتر را معرفی خواهیم کرد.

,

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این رویداد حداقل ۱۵ تیم حضور دارند که تاکنون ۱۰ تیم ثبت نام کرده‌اند و تا پایان هفته علاقه‌مندان فرصت دارند جهت شرکت در این رویداد اقدام کنند.

,

این مسئول همچنین از برگزاری جشن دانش آموختگان خبر داد و گفت: در ۲۹ بهمن امسال این جشن با حضور دکتر امید رئیس دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه