اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه:

تمام راه‌های اصلی و فرعی کرمانشاه باز است

تمام راه‌های اصلی و فرعی کرمانشاه باز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ نیروی راهداری و ۵۲ دستگاه ماشین آلات در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آماده باش و درگیر برف روبی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی میزان شن و نمک مصرفی را ۳۲۵ تن اعلام کرد و افزود: همچنین طی این مدت ۱۸۴ کیلومتر باند برف‌روبی در سطح محورهای مواصلاتی اصلی انجام شده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: مجموع بارش طی شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه ۲۰ ساعت و به صورت برف بوده است.

,

این مسئول درباره راه‌های روستایی نیز گفت: ۳۰ نفر نیروی راهداری و ۱۰ دستگاه ماشین آلات در سطح محورهای روستایی برای برف روبی و شن و نمک پاشی به کارگیری شدند.

,

وی میزان برف روبی انجام شده در سطح محورهای روستایی را ۱۲۰ کیلومتر باند و شن و نمک مصرفی را ۲۰ تن اعلام کرد.

,

کرمی ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی در سطح استان کرمانشاه باز است و هیچ موردی از یخ زدگی وجود ندارد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای کنگاور- اسدآباد، کرمانشاه- کامیاران، کرمانشاه- اسدآباد، هرسین -نورآباد، صحنه- کنگاور، سه راهی نهاوند- نهاوند، سه راهی نهاوند- هرسین و بیستون- صحنه عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه