اخبار داغ

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت41 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت41 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 41 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 41 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
ان الذین قالوا ربنالله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لا یحزنون(احقاف/13)
,
 
,
«پایه ریزان تمدن نوین»
,
انقلاب شکوهمند ملت ایران بزرگترین انقلاب فرهنگی و انسانی بر پایه باورهای دینی در دنیای معاصر است و پیروزی این انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بدون شک معجزه ای الهی است که با تکیه بر قدرت ایمان توانست تمام معادلات دنیای مادی را به هم بریزد و برخلاف انقلاب های دیگر که با محوریت بعضی اقشار و صنوف شکل گرفته بود، آمیزه ی از حضور همه اقشار ملت ایران و نقش آفرینی زن و مرد و پیر و جوان باشد؛ این خصوصیت همچنان ادامه دارد و به رمز استمرار انقلاب و قوام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
,
 
,
وابستگی، عقب ماندگی، تحقیر ملّی ایرانیان، عدم حضور فعال و تاثیرگذار زنان، نبود انتخابات یا فرمایشی بودن آن، قراردادهای ذلت بار استعماری و ... در دوران پهلوی باعث گردید تا امام خمینی (ره) تنها راه احیای عظمت تاریخی ایران و برقراری عزت ایرانیان را تمسک به اسلام بدانند.
,
 
,
تردیدی نیست که این نهضت بزرگ که اکنون در گام دوم آن قرار داریم، رساترین فریاد در میان قیام ها است که تا قیام و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت. نهضتی که با ندای حق طلبی و عدالت خواهی بساط طاغوت را برچیده و به سلامت از تهدیدها، تحریم ها و فتنه ها عبور کرده و تبدیل به درختی تنومند شده و در چله اول توانسته است، طلیعه این تفکر انقلابی را با برپایی نظام مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت، به دیگر ملت های مظلوم و زیر سلطه استکبار معرفی کند.
,
 
,
فلذا؛ پرواضح است که برای تحقق آرمان های انقلاب، بایستی دغدغه مندان انقلابی عرصه تعلیم و تربیت، ظرفیتهای موجود، مخصوصاً دستگاه آموزش و پرورش را به صورت حداکثری فعال کنند و در صورت نیاز با ظرفیت سازی، برای تربیت مدیرانی از جنس قاسم سلیمانی قیام و جهاد کنند تا بتوانند بهتر از چله اول انقلاب جوانانی مومن و انقلابی را پرورش دهند.
,
امام خامنه ای عزیز در دیدار امسال فرهنگیان فرمودند: «در واقع پایه ریز تمدن نوین شما هستید.» بنابراین، اولویت اول در این عرصه، خود دستگاه آموزش و پرورش است و این امر زمانی محقق می شود که معلمان بسیجی بیش از گذشته به خودسازی و جهاد کبیر بپردازند و آنگاه برای کادرسازی و تربیت انسان های با تقوی، شجاع، مخلص، با تدبیر، ولایتمدار، دانشمند و مصمم تلاش کنند و نیروهای انسانی کم نظیر و مستعد را به عنوان مهم ترین ظرفیت های امیدساز کشور در گام دوم و در جهت پیشرفت کشور بسازند و تحویل انقلاب و نظام دهند، نسلی که این راه پر فراز و نشیب را با صلابت و اقتدار طی کنند و زمینه ساز ظهور خورشید ولایت عظمی(عج) باشند.
,
تجربه ۴۰ سال گذشته نیز نشان می دهد که بدون شک مقام معلم یکی از مهم ترین شئونی است که الگوی صداقت و انسانیت را دارا است و به برکت انقلاب اسلامی، به تربیت نسل مورد نیاز آینده ملّت، نظام و بشریت می پردازد.
,
 
,
باری، ما جامعه معلمان بسیجی نیز با اخلاصی آکنده از شور و عشق الهی و در تداوم راه شهدای والا مقام مقاومت در روز ۲۲ بهمن گرد هم می آییم و همرنگ و همدل با سایر مردم بصیر ایران و با تاسی از حضرت امام خامنه ای در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده و بر حراست و صیانت از دستاورد های ارزشمند آن تا پای جان خواهیم ایستاد.
,
معلمان و فرهنگیان بسیجی ایران اسلامی
,
دهه فجر سال رونق تولید(1398)
,
#ایران_قوی
,
#معلم_آینده_ساز
,
#پایه_ریزان_تمدن_نوین
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه