اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد؛

واکسیناسیون ۱۶ هزار و ۸۴۸ راس سبک در طرح سفیران سلامت

واکسیناسیون ۱۶ هزار و ۸۴۸ راس سبک در طرح سفیران سلامت
ناصر بهروز گفت: هسته تخصصی دانشگاه شهید باهنر کرمان در طرح سفیران سلامت واکسیناسیون ۱۶ هزار و ۸۴۸ راس دام سبک را انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سومین اردوی گروه جهادی دامپزشکی سفیران سلامت کرمان به همت بسیج دانشجویی استان کرمان، جمعی از دانشجویان و اساتید دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی ازماموریت های بسیج دانشجویی خدمت رسانی به مردم از طریق راه اندازی هسته تخصصی حوزه های مختلف در راستای نیاز مردم است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: یکی از این هسته ها دامپزشکی است که به صورت تخصصی در سطح استان فعالیت کرده و متعلق به دانشگاه شهید باهنرکرمان است.

,

, ,

وی مطرح کرد: این گروه ۶ نفره متشکل از دانشجویان دامپزشکی دانشگاه باهنر، دانشگاه بافت و یک استاد جراح دامپزشکی از دانشگاه باهنراست که به منطقه اعزام شدند.

,

بهروز ابراز کرد: از تابستان سال جاری فعالیت هسته دام پزشکی در استان کرمان آغاز شده و خدمات رسانی به بیش از ۷۰ هزار دام در منطقه بردسیر کرمان را انجام دادند.

,

, ,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: با توجه به وقوع سیل در منطقه سیستان و بلوچستان هسته تخصصی دام پزشکی به کمک مردم این مناطق شتافت چرا که غالب اهالی منطقه از عشایر هستند و پیشه اصلی آن ها دامداری است.

,

وی یادآور شد: مردم این مناطق نیازمند خدماتی همچون واکسیناسیون دام ها در مقابل بیماری های متعدد هستند از این رو تیم تخصصی به شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان اعزام شد.

,

, ,

بهروز عنوان کرد: این تیم به مدت ۱۰ روز در منطقه حضور داشت و مجموعا ۳۰ روستا طی ۷ روز کاری تحت پایش قرار گرفتند، در این مدت ۱۶ هزار و ۸۴۸ راس دام سبک واکسینه شدند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: بخشی از این خدمات رسانی ها شامل جراحی برخی دام ها و سمپاشی ۱۹ جایگاه دامی بود، در این مدت ۲هزار و ۲۹۳ راس دام تحت درمان قرار گرفته اند.

,

, ,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم دامپزشکی سفیران سلامت بسیج دانشجویی کرمان با همکاری انجمن کارآفرینان رفسنجان بخشی از اقلام دارویی را تهیه کرده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه