اخبار داغ

رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان مطرح کرد؛

اصحاب رسانه، رزمندگان میدان مبارزه با استکبار هستند

اصحاب رسانه، رزمندگان میدان مبارزه  با استکبار هستند
روحانی گفت: نظام سلطه که در شرایط کنونی که خودش را بازنده تمامی میدان های سیاسی، اقتصادی و نظامی می بیند بر شدت جنگ رسانه ای افزوده است و در این عرصه اصحاب رسانه افسران و رزمندگان میدان مبارزه با استکبار می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حسین روحانی صبح امروز در سومین جلسه دادگاه مطبوعات استان کرمان ضمن تبریک تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: از رویکرد و تاثیرات منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی نتیجه می گیریم که انقلاب اسلامی انقلابی صرفاً با رویکرد نظام سیاسی داخلی نبوده بلکه معمار این نظام با تکیه بر ایدئولوژی و مبانی دین مبین اسلام خصوصاً فرهنگ استکبار ستیز و آزادی خواه شیعه بذر انقلاب فکری و ایستادگی در برابر قدرت های سلطه گر را در افکار عمومی فرا ملی و جهانی کاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: به حول و قوه الهی و ایستادگی و مقاومت ملت شریف و سربلند ایران فصل شکوفایی و ثمره دهی این انقلاب ایدیولوژیک در دنیا فرا رسیده است.

,

رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان بیان کرد: امید است ملت بزرگ ایران و مسئولان تحت امر ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند گذشته با بصیرت و توجه به اهداف عالی انقلاب و عزت ملی موانع رشد نظام را برطرف کرده و با اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی مصلح حضرت مهدی (عج) به زودی شاهد ثمرات جهانی آن باشیم.

,

روحانی اذعان کرد: نظام سلطه که در شرایط کنونی که خودش را بازنده تمامی میدان های سیاسی، اقتصادی و نظامی می بیند بر شدت جنگ رسانه ای افزوده است و در این عرصه اصحاب رسانه افسران و رزمندگان میدان مبارزه با استکبار می باشند.

,


وی ادامه داد: اصحاب رسانه با تاسی و پیروی از زرمندگان میدان مبارزه با استکبار می باشند که همانند گذشته با تاسی و پیروی از رزمندگان میدان جنگ فیزیکی و شهدا عالی نظام خصوصاً سید شهیدان جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و مبارزه شبانه روزی، دشمن را به شکست خواهد کشید.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه