اخبار داغ

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس:

حاج قاسم قدرت منافقین را درهم شکست

حاج قاسم قدرت منافقین را درهم شکست
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سعادت گفت: حاج قاسم قدرت منافقین را درهم شکست و رژیم صهیونیستی را به ذلت و خاری کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سعادت، نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از عوامل موفقیت و پیروزی ائمه اطهار و رهبران دینی در طول تاریخ را حضور یاران بصیر و ولایتمدار خواند و گفت: در طول تاریخ هر زمانی که یاران واقعی حضور به موقع و بصیرانه داشته و پیرو ولایت فقیه خود قدم برداشتند پیروزی حتمی از آن ملت بوده است.

سعادت با اشاره به آیات قران و صلابت و استقامت یاران برخی از ائمه گفت: مهم ترین عامل پیروزی در زمان پیامبر اسلام حضور همچون  حمزه سیدالشهدا؛ امیرالمونین علی علیه السلام؛دمغداد و بلال و جعفر طیار بوده که گوش و چشمشان به ولی خود بوده ونه تنها پیش رو تر از ولی نبوده بلکه در رکاب پیامبر حرکت کردند و پیروزی نهایی از آنشان شد.

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب عالی و بی بدیل خواند و خاطر نشان کرد: شهید حججی و هزاران نفر از شیعیان ایران و عراق و فلسطین تریبت یافته این مکتب بوده و با تمام وجود در برابر امریکا ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم قدرت منافقین را در هم شکست گفت: حاج قاسم رژیم صهیونیستی را به ذلت و شکست کشانده است.

سعادت خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری  اسرائیل به مرور محو می شود و ما داریم به مرور این را به چشم میبینیم.

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس افزود: حاج قاسم یک کار بسیار مهمی که در بحث مقاومت انجام داد بومی سازی فرهنگی و ... بود،  این شهید بزرگوار معنویت را در دل بچه های مقاومت پمپاژ کرد.

سعادت با اشاره به اینکه مهم ترین سرمایه حاج قاسم ، سرمایه معنوی و اشک در دل نماز شب بود گفت: حاج قاسم اهل اشک بود و پیروزی های خود را با توسل به اهل بیت به دست آورد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه