اخبار داغ

فرماندار اسدآباد:

رد یا تأیید داوطلبی دیگری در حوزه انتخابیه اسدآباد صحت ندارد/ آغاز رقابت ۷ کاندیدای اسدآبادی در مجلس یازدهم

رد یا تأیید داوطلبی دیگری در حوزه انتخابیه اسدآباد صحت ندارد/ آغاز رقابت ۷ کاندیدای اسدآبادی در مجلس یازدهم
مجید درویشی با بیان اینکه کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد همان ۷ نفر قبلی هستند و تغییری نداشتیم، گفت: تبلیغات به صورت راه اندازی کاروان و با استفاده از بلندگوی سیار در سطح شهر ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بر اساس آخرین نتایج قطعی ۷ کاندیدای مجلس یازدهم در اسدآباد به رقابت می پردازند، اظهار کرد: کاندیداهای این دوره مجلس در این شهرستان، آقایان محمدرضا قنبری‌سلحشور، پیام کهتری‌انور، اکبر رنجبرزاده، خسرو خدابنده‌لو (شکیبا)، حسین هنری‌عزیز، کیومرث سرمدی و کیومرث ابراهیمی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه کاندیدای دیگری به اسدآباد اضافه و یا کم نشده است و تغییری در این زمینه نداشتیم، گفت: رد و یا تأیید صلاحیت فرد داوطلب دیگری صحت ندارد و تاکنون هیچ تغییری در روند صلاحیت‌ها در این شهرستان نداشتیم.

,

درویشی با بیان اینکه امروز ۲۳ بهمن ماه کد انتخاباتی کاندیداها از سوی سامانه ستاد انتخابات وزرارت کشور اعلام می‌شود، افزود: اسامی کاندیداها منتشر و از طریق اطلاعیه ها به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۴ امشب  ۲۴ بهمن ماه تبلیغات برای کاندیداهای مجلس یازدهم آزاد می‌شود و تا روز پنجشنبه یک اسفند پایان می یابد.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابات امسال نداریم و همه عوامل اجرایی در حال آموزش هستند.

,

وی گفت: براساس ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاندیداها چه به صورت خودرویی و چه انسانی در سطح شهر و روستا و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی غیر قانونی و ممنوع است.

,

درویشی یادآور شد: تنها ابزار تبلیغاتی مجاز که کاندیداها می‌توانند از آن استفاده کنند، تراکت‌های کاغذی، پارچه‌ای، فلزی، مقوایی در ابعاد ۵۰*۷۰ و تراکت زندگینامه هم به اندازه ۱۰*۱۵ است.

,

وی با اشاره به اینکه بر اصل ۲۷ قانون اساسی، برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات تنها با مجوز وزارت کشور است و هرگونه اقدامی غیر از این خلاف قانون است، افزود: با توجه به جلساتی که با مسئولان ستادهای انتخاباتی داشتیم، در محلاتی که شهرداری مشخص می کند، در آنجا باید بنرها نصب شود، در غیر این صورت امحا خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه