اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

نجات مادر باردار گرفتار در برف/ حال عمومی مادر و نوزاد مساعد است

نجات مادر باردار گرفتار در برف/ حال عمومی مادر و نوزاد مساعد است
مومنعلی دارابی گفت: با تلاش عوامل امدادی و فوریت‌های پزشکی مادر گرفتار در برف در یکی از روستاهای نهاوند نجات یافت و فرزندش را سالم به دنیا آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مومنعلی دارابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: بارش برف و برودت کم‌سابقه هوا باعث مسدود شدن بسیاری از محورهای مواصلاتی به‌خصوص محورهای روستایی نهاوند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدا,

وی اظهار داشت: در این شرایط گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک خانم باردار در یکی از روستاهای بخش خزل نهاوند دریافت شد و تلاش‌ها برای نجات وی آغاز شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این زن باردار در روستای دورافتاده “دارسیبه ” دچار مشکل شده بود که هماهنگی لازم با عوامل راهداری، امدادی و فوریت‌های پزشکی برای نجات جان وی و فرزندش اقدام شد.

,

دارابی با اشاره به شرایط سخت جوی گفت: خوشبختانه با بازگشایی محور این روستا جان مادر و فرزندش نجات یافت و ساعت ۴ بامداد توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان منتقل شد.

,

وی اظهار داشت: پس از انتقال به بیمارستان این مادر با تلاش پزشکان موفق شد نوزاد خود را سالم به دنیا بیاورد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از همه عوامل امدادی و کادر فوریت‌ها و پزشکی قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه حال عمومی مادر و نوزاد مساعد گزارش‌شده است.

,

وی در پایان گفت: در برف هفته گذشته نیز در شرایط بسیار نامساعدی جان یک مادر باردار با تلاش تیم‌های امدادی و اورژانس نجات‌یافته بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه