اخبار داغ

رئیس نظارت بر امور حیات وحش محیط ‌زیست استان زنجان خبر داد؛

گرگ‌های گرسنه در حریم شهری/ مشاهده یک قلاده گرگ در دانشگاه علوم پایه

گرگ‌های گرسنه در حریم شهری/ مشاهده یک قلاده گرگ در دانشگاه علوم پایه
رئیس نظارت بر امور حیات وحش محیط ‌زیست استان زنجان با اشاره به مشاهده گرگ در سطح شهر زنجان گفت: عدم مدیریت پسماند شهری دلیل وجود گرگ در شهر زنجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به مشاهده گرگ در سطح شهر زنجان، اظهار کرد: از اولین بارش برف در استان ما شاهد ورود گرگ در سطح شهر زنجان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بابیان اینکه اکیپ‌های حیاط وحش در استان فعال است، ابراز کرد: بین یک تا سه اکیپ هر شب در سطح شهر زنجان در حال گذشت‌زنی است.

,

رئیس نظارت بر امور حیات وحش محیط‌ زیست استان زنجان بابیان اینکه گرگ از سمت دانشگاه علوم پایه وارد سطح شهر و شهرک آزادگان می‌شود، تصریح کرد: دلیل وجود گرگ در سطح شهر در دسترس بودن غذا برای گرگ در بین زباله‌های شهری است.

,

وی بابیان اینکه با شهرداری‌ها برای مدیریت پسماند هماهنگی‌هایی شده است، عنوان کرد: در محل‌هایی که زباله در دسترس گرگ نیست گرگ کمتر دیده‌شده است.

,

رستمی بابیان اینکه دانشگاه علوم پایه پنج اکیپ حفاظت در داخل دانشگاه برای حفاظت از دانشجویان فعال کرده است، افزود: دانشگاه علوم پایه اقدامات تأمینی را برای دانشجویان انجام می‌دهد.

,

وی بابیان اینکه برای جانوران گیاه‌خوار علوفه در سطح مراتع و دشت‌ها پخش می‌شود، افزود: بیش از 500 بسته علوفه در سطح مراتع و دشت‌ها در استان پخش‌شده و امروز 100 بسته علوفه برای طارم ارسال می‌شود.

,

رئیس اداره حیات وحش محیط‌ زیست استان در توصیه‌ای به همشهریان اعلام کرد: اگر پسماندهای شهری مدیریت شود، گرگ کمتر در سطح شهر دیده می‌شود.

,

وی بابیان اینکه گرگ در حالت عادی به مردم حمله نمی‌کند، تصریح کرد: گرگاس که هیبرید گرگ و سگ است به مردم حمله می‌کند و این جانوران خطرناک هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه