اخبار داغ

مربی فوتبال:

رویه ثابت هجومی سپاهان، طلایی‌پوشان را بسیار موفق می‌کند

رویه ثابت هجومی سپاهان، طلایی‌پوشان را بسیار موفق می‌کند
داوود عابدی گفت: سپاهان گل اول را به ثمر و نیمه اول را با برتری به پایان رساند و در نیمه دوم‌ بهترین وقت ممکن گل دوم را زد و سپاهان مانند همیشه در کارهای تدافعی بسیار هماهنگ بود و اگر در فاز هجومی رویه ثابتی داشته باشد بسیار موفق خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عابدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: سپاهان در اولین گام خوش درخشید و با توجه به ضعف العین در بازی کناره‌ها که اتفاقاً نقطه قوت سپاهان محسوب میشود العین را درهم کوبید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال با بیان  اینکه سپاهان‌ بالاخره بعد از مدت ها ترکیب دلخواه خود را در زمین داشت و به پیروزی رسید، تصریح کرد: در کنار بازی منظم سپاهان اشتباهات فاحش العینی ها هم زیاد بود.

,

وی افرود: در این بازی سپاهان که استاد ارسال از جناحین و بازی مستقیم هوایی در برابر با نقطه ضعف فاحش حریف بود به برتری رسید.

,

عابدی در ادامه عنوان کرد: سپاهان گل اول را به ثمر  و نیمه اول را با برتری به پایان رساند و در نیمه دوم‌ بهترین وقت ممکن گل دوم را زد و سپاهان مانند همیشه در کارهای تدافعی بسیار هماهنگ بود و اگر در فاز هجومی رویه ثابتی داشته باشد بسیار موفق خواهد بود.

,

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: تعویض های قلعه نویی سنجیده و عالی بود و به روند بازی و کنترل آن برای سپاهان حایز اهمیت و کمک کرد.

,

عابدی در پایان گفت: هر چند سپاهان بیشتر رو ضعف حریف به گل رسید ولی نباید گول این پیروزی پرگل را بخوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه