اخبار داغ

بررسی آخرین وضعیت استان گیلان در گفتگوی نماینده فومن با دانا؛

عدم مدیریت مسئولین و نبود امکانات موجب ایجاد بحران شده است/ مسئولین استان آماده باش نبودند

عدم مدیریت مسئولین و نبود امکانات موجب ایجاد بحران شده است/ مسئولین استان آماده باش نبودند
محمدمهدی افتخاری به بحران استان گیلان در پی بارش شدید برف اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسئولین ما در استان آماده باش نبودند؛ اگر مدیریت می شد و آماده باش بودند این اتفاقات پیش نمی آمد.
[

«محمدمهدی افتخاری» نماینده مردم فومن در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت استان گیلان در ادامه بحران های بوجود آمده در اثر بارش برف اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات در استان گیلان روی هم انباشته شده و عدم وجود امکانات کافی منجر به مسدود شدن راه های ارتباطی بسیاری از روستاها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تشریح اقدامات دولت در مواجهه با بحران استان گیلان گفت: وقتی مدیران ما الان خودشان با توجه به عدم وجود امکانات با بحران مواجه شده اند، چکار می توانند کنند؟ علی رغم بکارگیری تمامی ابزارها و همچنین کمک و امداد رسانی ارگان ها و شرکت های مختلف، متاسفانه امکانات در این استان محدود و حجم کار زیاد است.

,

این نماینده با بیان این که کارشناسان هواشناسی از قبل بارش برف شدید در مناطق شمالی کشور را به مسئولین هشدار داده بودند، ابراز داشت: علی رغم همه هشدارها متاسفانه مسئولین ما در استان آماده باش نبودند؛ اگر مدیریت می شد و آماده باش بودند این اتفاقات پیش نمی آمد.

,

مصیبت این است که مسئولین می گذارند برف ببارد و بعد مسائل را حل کنند

, مصیبت این است که مسئولین می گذارند برف ببارد و بعد مسائل را حل کنند,

افتخاری در ادامه گفت: در سال های گذشته هم تجربه بارش سنگین برف را داشتیم اما مدیریت بهتری شد و در فضای شهری خودروها در حال تردد بودند و راه های ارتباطی اصلی باز بود. اینکه مسئولین بگذارند برف به روی زمین بنشیند و بعد بیایند مسیر را باز کنند، مصیبت می شود.

,

نماینده مردم فومن در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "مردم گرفتار در بحران چه انتظاری از مسئولین دولتی دارند؟" بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از راه های ارتباطی روستاها به شهر بسته است و مردم چندین شب در تاریکی به سر می برند و برق ندارند. در شهرستان فومن هم شرایط به همین نحو است و مردم پیاپی تماس می گیرند و گلایه می کنند که به مشکلات ما رسیدگی کنید.

,

افتخاری با بیان این که قطعی گاز در این مناطق گزارش نشده است، گفت: در برخی از مناطق قطعی آب و برق گزارش شده است که این مسئله به مدیران کلان استان مربوط می شود.

,

وی در پایان گفت: چرا مدیران کلان استان در چنین بحران هایی جلسه ای برای ارزیابی مشکلاتی که هم اکنون با آن مواجه هستند برگزار نمی کنند و مشکلات بوجود آمده را ریشه یابی نمی کنند تا در آینده مجددا شاهد این بحران ها نباشیم.

,

انتهای پیام/ رستمی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه