اخبار داغ

فرماندار دلفان:

راه ۲۷۰ روستای دلفان بازگشایی شد/ احتمال قطع گاز در شهرستان

راه ۲۷۰ روستای دلفان بازگشایی شد/ احتمال قطع گاز در شهرستان
فرماندار دلفان با بیان اینکه تاکنون راه ارتباطی ۲۷۰ روستای شهرستان دلفان بازگشایی شده است گفت: از آنجا که احتمال قطعی گاز وجود دارد مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت بهمنی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر کاهش هوا  اظهارداشت: از شب گذشته تا امروز چهارشنبه کاهش دمای هوا در شهرستان حاکم است و در این شرایط نیز دستورالعمل های نیز از سوی مدیران کشور صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: احتمال قطع گاز در شهرستان وجود دارد بنابراین مردم ازهم اکنون با رعایت الگوی مصرف به فکر سایر همشهریان خود باشند.

,

عنوان کرد: از آغاز بارش برف در شهرستان دلفان ۳۵ راهدار در قالب چهار راهدارخانه و۹ اکیپ برف روبی تلاش کردند که تا عصر امروز راه ۲۷۰ روستای شهرستان بازگشایی شد و مابقی راههای ارتباطی نیز که عمدتا در دهستان های میربگ واقع شده اند تا قبل از ظهر فردا چهار شنبه بازگشایی می‌شوند.

,

وی بیان کرد: علاوه بر بازگشایی راه ها جهت سهولت در تردد جاده ای تاکنون کار نمک ریزی در محورهای اصلی دلفان صورت گرفته است و تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان روان است.

,

بهمنی تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی نیروهای راهداری و امدادگران هلال احمر به بیش از ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف و مسافران آنها در گردنه های گاماسیاب و گشور امداد رسانی شد.

,

وی خطاب به خبازان شهرستان گفت: جهت آمادگی ارائه خدمت به مردم، سوخت دوم را ذخیره سازی کنند تا در صورت قطعی گاز بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه