اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد؛

فعالیت 250 گروه جهادی در استان زنجان

فعالیت 250 گروه جهادی در استان زنجان
رئیس بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: امسال 500 میلیون تومان به طرحهای اقتصاد مقاومتی در استان زنجان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار کرد: سازماندهی، تشکیل و راه اندازی 53 گروه جهادی با همکاری رده‌های بسیج سازندگی و اقشار مختلف اتفاق افتاده که این گروه‌های در عرصه‌های مختلف مناطق محروم اعم از سازندگی و زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، آموزشی و مهارتی، مشاوره و علمی، کشاورزی و غیره  فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

وی با تاکید براینکه در مجموع تعداد 250 گروه جهادی در استان فعالیت دارند تصریح کرد: 375 طرح محرومیت زدایی در حوزه احداث، تکمیل و مرمت مسکن محرومین و معلولین، آبرسانی شرب و کشاورزی، مدرسه، مسجد و غیره با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی و خیرین در زنجان اجرا شده است.

,

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان گروه‌های جهادی را بازوی اصلی بسیج سازندگی در اجرای این طرحها عنوان کرد و افزود: گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان مخلصانه خدمات می‌دهند.

,

وی از ارائه 500 میلیون تومان تسهیلات به مجریان و کارآفرینان طرحهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: این میزان اعتبار به 52 طرح اتقصادی مقاومتی پرداخت شده است.

,

امندی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان در مواقع حوادث غیر مترقبه نیز فعالیت دارند ابراز کرد: در حوادث غیر مترقبه در مناطق سیل زده و زلزله زده کشور 50 دستگاه ماشین آلات مهندسی، سنگین و سبک توسط تیپ 36 و سپاه انصارالمهدی(عج) در مناطق مذکور ارسال شد و علاوه برآن نسبت به جمع آوری و اهدای کمکهای مردمی و خیرین به هموطنان مناطق سیل و زلزله نیز اقدام شد.

,

وی افزود: تعداد 30 گروه جهادی از اقشار مختلف نیز امسال در مناطق هدف فعالیت و خدمات رسانی کردند.

,

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان از تهیه و توزیع 860 بسته کامل نوشت افزار در مناطق محروم استان را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی استان دانست و افزود: 10 سری جهیزیه، یک هزار و 80 سبد معیشتی و البسه با مساعدت خیرین، مردم و گروههای جهادی در بین نیازمندان توزیع شد.

,

وی از آغاز بکار فراخوان نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان از روز دوشنبه 15 بهمن 98 افزود: هم اکنون نیز فراخوان اولین جشنواره بسیج سازندگی استان در حال اجرا بوده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به کانالهای جشنواره در شبکه‌های اجتماعی به آدرس: [email protected] مراجعه کنند.

, [email protected],

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه