اخبار داغ

پیشکسوت فوتبال:

در جام باشگاه‌های آسیا باید مقتدرانه بازی کنیم

در جام باشگاه‌های آسیا باید مقتدرانه بازی کنیم
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در جام باشگاه های آسیا باید مقتدرانه بازی کنیم و با اندوخته امتیازی مناسب راه صعود را هموار کنیم که سپاهان در اولین بازی خود به خوبی از پس بازی برآمد و سه امتیاز کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمس در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: اولین قدم که بموقع برای سپاهان اتفاق افتاد قطعی شدن ماندن امیر قلعه نویی در این تیم بود که شرایط طلایی پوشان را خبرهایی از جدایی این مربی را بهم ریخته کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: سپاهان در لیگ در بازی های اخیر در گل زنی دچار مشکل که این موضوع باعث شد چند تساوی به دست آورد و نتوانست فاصله پنج امتیازی خود با صدر جدول را کمتر کند.

,

وی افزود: در لیگ همچنان رقابت حساس دنبال می شود و سپاهان هم شانس قهرمانی دارد که دیدار این تیم مقابل پرسپلیس می تواند شانس سپاهان را بیشتر کند، بنابری این بازی یکی از حساس ترین بازی های لیگ برای هر دو تیم است و برد یا باخت هر تیم معادلات صدر جدول را متفاوت خواهد کرد.

,

شمس در ادامه عنوان کرد: قهرمانی در لیگ برتر یکی از هدف های سپاهان است و این تیم برای همین هدف هم بسته شده است، البته حضور این تیم در جام حذفی هم یک امید برای رسیدن در جام حذفی است که به نظر من اگر طلایی پوشان بتوانند در لیگ یا جام حذفی قهرمان شوند، به هدف اول خود رسیده اند.

,

حسن شمس بیان کرد: در جام باشگاه های آسیا باید مقتدرانه بازی کنیم و با اندوخته  امتیازی مناسب راه صعود را هموار کنیم که سپاهان در اولین بازی خود به خوبی از پس بازی برآمد و سه امتیاز کسب کرد.

,

وی در پایان گفت: بدون شک این برد برای سپاهان بسیار مفید خواهد بود چرا که در قدم اول این تیم می تواند بهتر بازی کند و بعد از آن هم از اما و اگر ها فاصله می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه