اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها سربازان خط مقدم مقابله با استکبار هستند

فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها سربازان خط مقدم مقابله با استکبار هستند
سردار قاسمی گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها سربازان خط مقدم مقابله با استکبار هستند و امروز که در جبهه جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم در نهایت جنگ فرهنگی سرنوشت ملت ها را تعیین می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی امروز در همایش فعالان فضای مجازی و اختتامیه جشنواره ابوذر ضمن تشکر از مردم بیرجند جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: طی این چهل روز که از شهادت سردار سلیمانی می گذرد مردم خراسان جنوبی و ایران برای سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و در تمام نقاط کشور برای سردار مراسم باشکوهی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی افزود: مکتب حاج قاسم باید تبیین و معرفی شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به خطبه های مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، گف: ایشان فرمودند: "ما در صورتی اندازه و قیمت این حوادث را می‌فهمیم که حاج قاسم سلیمانی و به ابومهدی شهید عزیز، به چشم یک فرد نگاه نکنیم. به آنها به چشم یک مکتب نگاه کنیم. سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس آموز، با این چشم نگاه کنیم، آن وقت اهمیت این قضیه روشن خواهد شد. قدر و قیمت این قضیه روشن خواهد شد".
,
 
,
سردار قاسمی عنوان کرد: مکتب حاج قاسم اتحاد تمام اقوام و گرایش ها در مقابل استکبار را رقم زد. لشکر حیدریون، فاطمیون، علویون و زینبیون در کشورهای مختلف تشکیل شد و این مکتب حاج قاسم است که همه را زیر پرچم جبهه مقاومت جمع کرده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که ملت ایران شجاعانه پای نظام، انقلاب، آرمان‌ها و مردان بزرگ ایستاده‌اند، گفت: حضور میلیونی در  مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی نشان دادند جبهه مقاومت زنده است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها سربازان خط مقدم مقابله با استکبار هستند و امروز که در جبهه جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم در نهایت جنگ فرهنگی سرنوشت ملت ها را تعیین می کند.
,
 
,
سردار قاسمی تاکید کرد: فضای مجازی نباید تحت تاثیر موج‌ها قرار گیرد و باید راستی آزمایی انجام شود.
,
 
,
وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در ایام نوروز، تصریح کرد: با توجه به اینکه در این ایام شاهد ورود مسافران به خراسان جنوبی هستیم انتظار میرود در فضای مجازی و حقیقی نشر امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ عمومی اسلامی انجام شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات، گفت: انتخابات قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است و قدرت و عزت ما به واسطه انتخابات است.
,
 
,
سردار قاسمی بیان کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 34 انتخابات حاضر شدند و امروز در هیچ کجا انتخابات واقعی برگزار نمی‌شود یا با تقلب و رابطه بازی است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در ایران کمتر از 48 ساعت نتیجه انتخابات جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: دشمن نهایت تلاش خود را می کند تا ملت پای صندوق های رأی نیایند و به این وسیله قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا نکند.
,
 
,
سردار قاسمی با اشاره به موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی، عنوان کرد: از سال 1947 هواپیماهای بسیاری در جهان بر اثر اشتباه پدافندها سقوط کردند اما در بسیاری موارد هیچ کسی مسئولیت قبول نکرد اما در حالی که جمهوری اسلامی بعد از گذشت 48 ساعت مسئولیت را پذیرفت و در آن مدت هم به دلایل مسائل امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح اجازه علت حادثه را به سپاه نمی داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه