اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد

آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از فردا/ ۷۰ داوطلب در خراسان جنوبی رقابت می‌کنند

آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از فردا/ ۷۰ داوطلب در خراسان جنوبی رقابت می‌کنند
خوش خبر گفت: تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی که اسامی آنها اعلام شده و قرار است به رقابت بپردازند ۷۰ نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و رئیس ستاد انتخابات استان بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی که اسامی آنها اعلام شده و قرار است به رقابت بپردازند ۷۰ نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: از این تعداد ۵ نفر زن و ۶۵ نفر آقا هستند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد ۲۳ نفر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۰ نفر فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، ۱۴ نفر نهبندان و سربیشه و ۱۳ نفر حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه هستند.
,
 
,
خوش خبر عنوان کرد: زمان تبلیغات از فردا ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح یک اسفند ادامه دارد.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: رعایت قانون انتخابات طبق قانون ماده ۶ که مصادیق تبلیغات در آن ذکر شده است بسیار مهم است. یک نسخه از قانون به نامزدهای انتخابات داده شده است‌.
,
 
,
وی با بیان اینکه نامزدها باید با تمکین قانون به دور از هر گونه هیجان با بستر سازی معقول رفتار کنند، گفت: خوشبختانه در دوره های قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال خوبی از انتخابات شده مردم با حضور ۷۲ و ۸۵ درصدی در دو دور قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
,
 
,
خوش خبر اظهار کرد: شرایط کشور ایجاب می‌کند دوستداران نظام جمهوری اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشکوه شرکت کنند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: از سال ۱۳۸۴ که استان شدن خراسان جنوبی شکل گرفته است میزان حضور مردم استان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸۵ درصد، نهمین دوره ۸۴.۵ درصد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۲ درصد اعلام شده است.
,
 
,
وی بیان کرد: بر اساس آمار وزارت کشور در خراسان جنوبی ۵۶۴ هزار و ۹ نفر حق رای دارند که از این تعداد بیش از ۲۸۳ هزار نفر مرد و بیش از ۲۸۰ هزار نفر زن هستند.
,
 
,
خوش خبر عنوان کرد: امسال در استان ۳۳ هزار و ۴۲۷ رای اولی داریم که از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۱۱۳ نفر پسر و ۱۱۶ هزار و ۳۱۴ نفر دختر هستند.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: چهار کاندید از حوزه انتخابیه خراسان رضوی و شمالی به خراسان جنوبی در شهرستانهای فردوس و قاین تغییر حوزه دادند. همچنین یک نامزد از حوزه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف به نهبندان و سربیشه تغییر حوزه داده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که از ابتدا ۱۶ نفر انصراف دادند، افزود: ۱۲ هزار نفر از خراسان جنوبی عوامل اجرایی انتخابات خواهند بود.
,
 
,
خوش خبر بیان کرد: در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۰۶ شعبه در استان داشتیم که امسال به ۶۷۷ شعبه افزایش پیدا کرده که ۳۴۱ شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار است.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: مدت زمان رای گیری ۱۰ ساعت است که بنابر درخواست استاندار استان و موافقت وزیر کشور در صورت نیاز تمدید خواهد شد.
,
 
,
وی عنوان کرد: قانون شفافیت مالی و نظارت بر هزینه های تبلیغات کاندیدها به استانها ابلاغ شده و فرمانداری ها میتوانند هزینه های تبلیغات نامزدها را رصد کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه