اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

کمبودی در بازار زنجان وجود ندارد/ اتخاذ تمهیدات لازم برای ذخیره میوه شب عید

کمبودی در بازار زنجان وجود ندارد/ اتخاذ تمهیدات لازم برای ذخیره میوه شب عید
رئیس اتاق اصناف استان زنجان در مورد وضعیت بازار زنجان گفت: در حال حاضر کمبودی در بازار زنجان وجود ندارد و تمهیدات لازم نیز برای ذخیره میوه شب عید اتخاذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد وضعیت بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر کمی ثبات به بازار استان زنجان برگشته و مشکل زیادی در استان زنجان وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه در ایام پایانی عید ممکن است برخی‌ها بخواهد از وضعیت بازار سوء استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی کند افزود: برای جلوگیری از این گونه تخلفات نظارتها در سطح استان افزایش می‌یابد.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در استان زنجان در بازار میوه وجود ندارد ابراز کرد: میوه شب عید در سطح استان ذخیره شده و تدابیر لازم برای کنترل بازار نیز انجام شده و امیدواریم مشکلی خاصی در بازار ایجاد نشود.

,

وی با تاکید براینکه نمایشگاه‌های بهاره نیز در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد افزود: در این نمایشگاه‌ها کالا‌های مورد نیاز مردم با درصد تخفیف در نظر گرفته شده عرضه خواهد شد.

,

موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت اصناف بدون پروانه کسب در استان زنجان افزود: متاسفانه اصناف زیادی در استان زنجان وجود دارد که بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند و تعداد واحدهای فعال بدون پروانه نیز حدود 3 هزار و 500 واحد می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه در ایام تعداد واحدهای بدون پروانه در استان افزایش می‌یابد عنوان کرد: علت این موضوع این است که عده‌ای در این ایام به صورت موقتی کار می‌کنند و بعد از عید به سراغ کار دیگری می‌روند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال نظارتها افزایش و متخلفان نیز به مراجع قانونی معرفی خواهند شد گفت: از اول اسفند ماه نظارت بر بازار تشدید خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در زنجان 23 هزار واحد صنفی فعال است عنوان کرد: تعداد اصناف فعال در سطح استان زنجان نیز به حدود 40 هزار واحد می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه