اخبار داغ

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد:

مساجد فعال نقش اصلی را در برگزاری اعتکاف بر عهده دارند

مساجد فعال نقش اصلی را در برگزاری اعتکاف بر عهده دارند
حجت الاسلام علی کارگر گفت: نقش اصلی در اعتکاف رجبیه بر دوش مساجد و مجموعه های مردمی فعال در این حوزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد مردمی مراسم معنوی اعتکاف رجبیه با حضور فعالین این حوزه به میزبانی اداره کل تبلیعات اسلامی استان یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف از 13 تا 15 رجب در مساجد منتخب استان برگزار می شود، بیان داشت: باید تمام مساجد استان که در آن مراسم اعتکاف برگزار می گردد به تکفیک خواهران ، برادران ، دانشجویی و دانش آموزی شناسایی و به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این راستا و با توجه به انتخاب استان به عنوان پایتخت کتاب در سال جاری باید از ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی استان جهت راه اندازی کتابخانه با محوریت کتاب های دینی، اعتقادی و ... در مساجد میزبان معتکفین بهره برد.

,

حجت الاسلام علی کارگر نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در سال گذشته در 148 مسجد در سطح استان با حضور 12 هزار نفر اعم از خواهر و برادر برگزار شد.

,

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نقش اصلی در اعتکاف رجبیه بر دوش مساجد و مجموعه های مردمی فعال در این حوزه است افزود: این اداره کل در سازماندهی و هماهنگی برنامه معنوی و مذهبی این مراسمات و همچنین هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه تمام ظرفیت خود را به میدان می آورد.

,

وی در پایان تصریح داشت: سال جاری  ثبت نام این مراسم معنوی در شهرستان یزد و برخی از شهرستان ها به صورت کاملا اینترنتی و در برخی از مساجد روستاها و حاشیه شهرها به صورت حضوری صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه