اخبار داغ

نویسنده کتاب راز قطعنامه:

اقدامات امروز رئیس‌جمهور در مسیری است که امریکا برنامه‌ریزی می‌کند/ وضعیت پیش از انقلاب روحانی بسیار شک‌برانگیز است

اقدامات امروز رئیس‌جمهور در مسیری است که امریکا برنامه‌ریزی می‌کند/ وضعیت پیش از انقلاب روحانی بسیار شک‌برانگیز است
غضنفری گفت: روحانی پس از انقلاب و از همان ابتدای سال ۵۸ بنا را بر بی‌صداقتی گذاشته است؛ چراکه خودش را دکتر معرفی می‌کند اما تحصیلات لیسانس حقوق داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ نشست جمعی از اصحاب رسانه استان با حضور دکتر غضنفری تحلیلگر مسائل سیاسی و نویسنده برجسته کشور (نویسنده کتاب راز قطعنامه و حسن روحانی در یک نگاه) امشب در سالن اقشار سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

کامران غضنفری در این نشست اظهار کرد: کاری که اکنون آقای روحانی پیگیری می‌کند و انجام می‌دهد، در راستای طرح‌هایی است که امریکا برنامه‌ریزی کرده است؛ آیا رئیس جمهور وظیفه اجرایی این اهداف را برعهده دارد و کاملا آگاهانه چنین حرکاتی را انجام می‌دهد یا به دلیل تعلق فکری و گرایش قلبی به غرب، خواه ناخواه در این مسیر قرار گرفته است؟

,

وی افزود: وضعیت قبل از انقلاب آقای روحانی بسیار مبهم و شک برانگیزاست و در بعضی جاها این فرد ادعا می‌کند که از سال 54 تحت تعقیب ساواک بودم و جای سوال است که هم ساواک و هم شهربانی در تعقیب وی بودند؛ اما وی را تا سال 57 دستگیر نکردند؛ در حالیکه تمام اطلاعات این فرد از جمله شماره تماس و محل زندگی او در اختیار ساواک بوده است. آیا این عدم دستگیری به این معنا نبوده که بنا بر دستگیری وی نبوده است؟

,

این نویسنده اذعان کرد: آقای روحانی در کتابش نقل می‌کند که در سال 56 ممنوع‌المنبر بودم در حالی که در همان کتاب می‌گوید که از صبح تا شب چندین برنامه سخنرانی داشته و تمامی این موارد تناقض دارند.

,

روحانی در ارائه مدرک حوزوی و دانشگاهی خود بی‌صداقتی می‌کند

, روحانی در ارائه مدرک حوزوی و دانشگاهی خود بی‌صداقتی می‌کند,

غضنفری ادامه داد: روحانی پس از انقلاب و از همان ابتدای سال 58 بنا را بر بی‌صداقتی گذاشته است؛ چراکه خودش را دکتر معرفی می‌کند اما تحصیلات لیسانس حقوق داشته درحالی که وقتی وارد مجلس می‌شود نیز خودش را دکتر می‌نامد؛ حتی وقتی که ادعا می‌کند فوق لیسانس دارد دانشجوی فوق لیسانس هم نبوده است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: روحانی هم در بحث دانشگاهی و هم در تحصیلات حوزوی خلاف واقع می‌گوید چراکه در هر مجلس از یک مدرک تحصیلی نام برده است و حتی در مجلس سوم طوری تحصیلاتش را معرفی می‌کند که کاهش مدرک داشته است.

,

غضنفری تاکید کرد: روحانی طی سال‌های متمادی گذشته 70 سفر به انگلیس داشته است و هر از گاهی در آنجا تردد داشته و مستقر نبوده؛ چراکه اگر دانشجو بوده باید تمام وقت در آنجا زندگی کرده باشد و این زمانی است که ایشان چندین پست مهم امنیتی دارد و همزمان در خارج از تحصیل می‌کند در صورتیکه چنین چیزی خلاف قانون است.

,

وی ادامه داد: شورای نگهبان علم غیب نداشته است تا این موارد را بدانند؛ باید این موارد توسط مراجع ذی صلاح گزارش داده می‌شد تا این فرد نتواند وارد مجلس شود و رد صلاحیت می‌شد.

,

این نویسنده در پایان ابراز کرد: اخبار غیررسمی وجود دارد که در سال 96 وقتی روحانی در ابتدا رد صلاحیت می‌شود، تهدید می‌کند که اگر مرا رد صلاحیت کنید انتخابات را برگزار نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه