اخبار داغ

وزیر راه:

بازگشایی راه‌های روستایی گیلان تا 4 روز آینده

بازگشایی راه‌های روستایی گیلان تا 4 روز آینده
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به زمان بازگشایی مسیرهای فرعی‌ و روستایی در استان گیلان گفت: تلاش ما این است تا چهار روز آینده جاده‌های روستایی و فرعی را بازگشایی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت نخست بازگشایی مسیرهای اصلی است، اظهار کرد: هدف اول ما بازگشایی مسیرهای اصلی و به‌ویژه اتوبان قزوین به رشت و محور فومن سراوان است و قطعاً پس‌ازاینکه اطمینان حاصل و این جاده‌ها بازگشایی شد، جاده‌های فرعی را باز می‌کنیم.

وی با تأکید بر سنگین بودن حجم برف در استان گیلان گفت: با توجه به اینکه میزان بارش برف در استان گیلان بسیار زیاد بوده  تمام امکانات از استان‌های مجاور ازجمله قزوین، زنجان و مرکزی را بسیج کرده و به استان گیلان آوردیم تا جاده‌های فرعی و اصلی را هرچه سریع‌تر بازگشایی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به زمان بازگشایی مسیرهای فرعی‌ و روستایی در استان گیلان افزود: علاوه بر برف بی‌توجهی رانندگان نیز موجب انسداد راه‌ها شده و با توجه به ‌حجم روستاهایی که راهشان بسته‌شده نهایت تلاش ما این است تا چهار روز آینده جاده‌های روستایی و فرعی را بازگشایی کنیم.

اسلامی با اذعان به اینکه تمام امکانات برای رسیدگی به وضعیت استان گیلان بسیج شده‌اند، بیان کرد: به دستور رئیس‌جمهور در استان گیلان حضور پیداکرده و با تمامی امکانات لجستیکی در تلاشیم تا شرایط را در گیلان به حالت عادی برگردانیم.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه