اخبار داغ

مشاهدات یک خبرنگار از وضعیت راه های ارتباطی گیلان/ مسئولین منتظر آب شدن برف ها برای بازگشایی آزادراه رشت ـ قزوین هستند!

مشاهدات یک خبرنگار از وضعیت راه های ارتباطی گیلان/ مسئولین منتظر آب شدن برف ها برای بازگشایی آزادراه رشت ـ قزوین هستند!
یک فعال رسانه ای با بیان اینکه از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از شهر منجیل به سمت رشت حرکت کرده ام، گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته ام مسیر امامزاده هاشم(ع) را رد کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر لطیفی فعال رسانه‌ای استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه از ساعت ۷:۳۰ صبح از شهر منجیل به سمت رشت برای مراجعه به رشت حرکت کرده است، گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته ام مسیر امامزاده هاشم(ع) را رد کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در اینجا هیچ خبری از نیروهای امداد رسان و همچنین راهداری نیست.

,

لطیفی گفت: بسیاری از افراد در راه مانده از استان‌های دیگر به گیلان آمده‌اند اما با وضعیت بحرانی فعلی مواجه شده‌اند.

,

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه در وضعیت موجود باید مسئولان جاده رشت- قزوین را بسته اعلام می‌کردند ادامه داد: متأسفانه مسئولین علاوه بر اینکه کم کاری و مسامحه کاری در اقدامات خود داشته‌اند در نبستن مسیر قزوین به رشت هم کوتاهی کرده و این موضوع بر وضعیت بحرانی مسافران افزوده است.

,

لطیفی ادامه داد: با این که از ۷:۳۰ صبح تاکنون در همین مسیر بوده‌ام اما هیچ ارگانی تاکنون برای کمک به مسافران در راه مانده مراجعه نکرده و نانی و یا آبی در اختیار مسافران قرار نداده است.

,

این خبرنگار افزود: بسیاری از خودروها هم اکنون سوخت خود را نیز تمام کرده‌اند و اگر مسیر باز نشود مجبورند خودروهای خود را در اتوبان رها کنند.

,

وی گفت: به نظر می رسد مسئولان منتظر آب شدن برف ها توسط نور خورشید هستند چون هیچ اقدام عملی از سوی مسئولان برای بازگشایی مسیر دیده نشده است و تنها یک مصاحبه از استاندار گیلان در شبکه خبر پخش شده است که در آن جا ادعا شده مسیر رشت و قزوین باز است!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه