اخبار داغ

فرمانده سپاه استان مازندران:

برخی مسئولین خوی کاخ نشینی پیدا کردند / محرومیت زدایی و اشتغالزایی از ماموریت‌های مهم سپاه

برخی مسئولین خوی کاخ نشینی پیدا کردند / محرومیت زدایی و اشتغالزایی از ماموریت‌های مهم سپاه
سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم افتتاح ۲۹۵ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا در روستای کمانگرکلای بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ما سرباز ولایت هستیم و سربازی ما زمان محدودی ندارد و با افتخار سربازی ولایت را از الطاف خدا می‌دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم افتتاح ۲۹۵ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا در روستای کمانگرکلای بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ما سرباز ولایت هستیم و سربازی ما زمان محدودی ندارد و با افتخار سربازی ولایت را از الطاف خدا می‌دانیم.

سردار بابایی با بیان اینکه ما با رأی به نظام جمهوری اسلامی و ایستادن پای این نظام به دنبال اهداف متعالی هستیم، افزود: یکی از آن اهداف رفاه نسبی مردم زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه کربلا  با اشاره به فرمود: به حضرت امام (ره) که «من یک موی کوخ‌نشینان را با همه کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، تاکید کرد: دولت‌های ما وظیفه دارند در کنار همه تلاش‌هایی که می‌کنند به این مسئله توجه کنند و مواظب باشند خوی کاخ‌نشینی نداشته باشند و این‌ها ارزش‌های انقلاب است که بعضی‌ها در طول این ۴۱ سال از آن فاصله گرفتند و در کاخ نشستند و کاخ برای خود می‌سازند.

سردار بابایی در ادامه با بیان اینکخ ما باید مسیر انقلاب را با شجاعت و اعتقاد که زنده و پاینده است طی کنیم، اضافه کرد: باید در زندگی خودمان مواظب باشیم سربازی علی بن ابیطالب (ع) و سربازی امام روح الله و سربازی امام خامنه‌ای را داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با تأکید بر ساده زیستی و ارزش آن در زندگی  خاطرنشان کرد:خانواده مقام معظم رهبری در ساده زیستی باید مورد الگوی خانواده‌ها قرار بگیرد.

سردار بابایی با تصریح براینکه  مومن باید فکر آخرت باشد، بیان کرد: خدا امروز این تمکّن را به مسئولین داده است و باید از این فرصت برای آباد کردن آخرت استفاده کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که از زمان ملی شدن صنعت نفت توسط انگلیس تحریم شدیم، گفت: با پیروزی انقلاب تحریم‌ها کم کم توسط آمریکا قطعی شد و امروز ۴۱ سال تحریم هستیم.

سردار بابایی در ادامه  آخرین حربه دشمن را فشار به مردم از جهت اقتصادی برشمرد و افزود: جنگ همه جانبه‌ای صورت گرفته تا  فرهنگ مردم را نسبت به دشمنی دشمن تغییر دهد و این یعنی جنگ تمام عیار اقتصادی.

سردار بابایی در ادامه با بیان اینکه در دهه اول انقلاب با وجود گردان‌های رزمی در مقابل ۵۵ کشور ظالم ایستادیم و موفق شدیم، تصریح کرد: در هفت سال اخیر با وجود رزمندگان گروه‌های جهادی در جنگی تمام عیار اقتصادی پیروز بودیم و ما باید تلاش کنیم این مردم همیشه در صحنه و محکم و استوار را با خودمان همراه کنیم.

او با اعلام اینکه سپاه «از مردم با مردم و برای مردم»  است، یادآور شد: سپاه در مسیر نورانی در همه جبهه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) آماده می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ مجلس برای سردار سلیمانی فقط در هندوستان برگزار شد، گفت: محبت مردم را به این شهید سرافراز ریشه درعمل صالح و ایمان به خداوند است که در وجود حاج قاسم موج می‌زد و خدا این محبت را در دل مردم قرار داد.

سردار بابایی عمل صالح حاج قاسم را نجات مردم از تیغ کین شیطان صفتان داعشی سرباز آمریکا و اسراییل دانست و افزود: همچنین کمک به سیل‌زدگان جنوب و امدادرسانی غذا و دارو به مردم یمن نیز از اعمال صالح این شهید بود و ما باید این مسیر را ادامه بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه طرح بزرگی در سراسر کشور در حال سازماندهی است که ادامه ورود به عرصه محرومیت‌زدایی بوده، اضافه کرد: این طرح را در قالب قرارگاه در سطح شهرستان‌ها سازماندهی می‌کنیم و در ابعاد مختلف از قبیل: عمرانی، اشتغالزایی، کارآفرینی، ایجاد تشکل‌های اقتصادی خود اتکاء (صندوق‌های محله‌محور اشتغالزا)، اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال و حل بخش توده‌ای و مردمی اشتغال کار گسترده‌ای انجام دهیم.

او با توجه به اینکه از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال هزار و ۶۰۰ پروژه مصوب سپاه بود، یادآور شد:  به لطف خدا و با پیشرفتی که داشتیم و از برکت کار انقلابی مردم تا پایان سال دو هزار پروژه تحویل می‌دهیم.

سردار بابایی با اشاره به ساخت خانه مددجویان در بابل هم گفت که  این یک تمرین و رزم بود و از این پس پایگاه‌های ما با حمایت روحانیت مساجد متولی کار می‌شوند تا کار به صورت گسترده انجام شود و نهایتا به توانمندسازی افراد و خروج مددجویی در همه موضوعات می‌رسیم.

به گفته فرمانده سپاه کربلا سپاه به عنوان یک مجموعه مردمی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، که در دهه فجر قرار بود ۲۹۵ پروژه را افتتاح کند، اما افتتاح یک سالن ورزشی هم امروز در بابل به آن اضافه شد و در مجموع ۲۹۶ پروژه هدیه سپاه در سراسر استان به مردم بود.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه