اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باشد/ مسیر حرکت جامعه فاصله زیادی با بیانیه گام دوم دارد

مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باشد/ مسیر حرکت جامعه فاصله زیادی با بیانیه گام دوم دارد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اولین مرحله از گام دوم انقلاب اسلامی، انتخاباتی است که پیش رو داریم و بنابراین مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باشد تا بتواند دولت آینده را نیز در تراز گام دوم انقلاب ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به گذشت یک سال از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان کشور هستند که باید خود را به منظور پذیرش مسئولیت های مهم اجرائی و برنامه ریزی در کشور آماده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: پس از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه انقلاب جوانان به سمت مطالبه گری حق خود رفتند و برای گرفتن مسئولیت های مختلف کشور خود را آماده کردند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز کرد: چنانچه جوانان بخواهند به طور کامل اعتماد مردم را به منظور پذیرش مسئولیت ها به دست آوردند؛ لازمه اش این است که نسبت به استفاده از تجربه نسل قبل و کسانی که بار اصلی گام اول انقلاب را به دوش داشته اند، تلاش مضاعفی را انجام دهند.

,

ترقی با اشاره به مطلب فوق افزود: تا تجربیات تدوین و مورد استفاده جوانان قرار گیرد و آنان نیز اندوخته ای به منظور مدیریت مطلوب تر و بهتر در گام دوم انقلاب داشته باشند.

,

وی تأکید کرد: اولین مرحله از گام دوم انقلاب اسلامی، انتخاباتی است که پیش رو داریم و مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز اولین مجلسی است که در گام دوم انقلاب شکل می گیرد تا بتواند راه را به منظور حرکت دولت در مسیر گام دوم انقلاب هموار و مساعد کند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: بنابراین مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باشد تا بتواند دولت آینده را نیز در تراز گام دوم انقلاب ایجاد کند و همچنین بتواند مسیر حرکت جامعه را که فاصله زیادی با گام دوم انقلاب دارد در این مسیر اصلاح کند تا در ریل به درستی قرار گیرد.

,

ترقی تصریح کرد: فلذا جوانان انقلابی، کارآمد و متدین باید خود وارد عرصه مسئولیت پذیری کنند تا با نشان دادن  توانمندی ها، استعدادها، نخبگی سیاسی و کارآمدی، اعتماد مردم را به سوی خود جلب کنند تا به مرور مسئولیت حفظ دستاورهای انقلاب و تداوم انقلاب در مسیر رسیدن به اهداف ها و آرمان ها به جوانان عزیز کشور سپرده شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: نسل قبلی که در گام اول انقلاب نقش ایفا کرده اند نیز این فرصت را پیدا کنند تا تجربیات و عبرت ها این دوره چهل ساله را تدوین کنند و به منظور بهره برداری در اختیار نسل جوان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه