اخبار داغ

سازمان مطبوعاتی مستقر در لندن:

تأیید بیشتر رژیم صهیونیستی منجر به رفتارهای خشن تر آن می شود/ جسارت صهیونیست ها با طرح معامله قرن

تأیید بیشتر رژیم صهیونیستی منجر به رفتارهای خشن تر آن می شود/ جسارت صهیونیست ها با طرح معامله قرن
مهمترین راه برای خاتمه دادن به معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی که جاه طلبی های تمام عیار صهیونیست ها را به تصویر می کشد و قصد نابودی فلسطین را دارد به رسمیت نشناختن اسرائیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ میدل ایست مانیتور سازمان مطبوعاتی غیر انتفاعی مستقر در لندن نوشت که ما باید با صدای بلند و واضح بگوییم که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, میدل ایست مانیتور,

صدای انسان های آزاد در خاورمیانه بلند اعلام کرده که مهمترین راه برای خاتمه دادن به معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی به رسمیت نشناختن دولت اسرائیل است، اما به منظور اعمال حق قانونی برای مقاومت در برابر اشغالگری باید از تمام ابزار استفاده کرد.

,

بررسی سریع صحنه فلسطین و عرب در یک چهارم قرن گذشته از پیمان اسلو تاکنون یا حتی از زمان کمپ دیوید آشکار می سازد که به رسمیت شناختن دولتِ دشمن در 78 درصد از تاریخ فلسطین، توسعه طلبی استعماری رژیم صهیونیستی متوقف نکرده است.

,

این شناخت در ترغیب کشور اشغالگر در به رسمیت شناختن حقوق ملی و تاریخی مردم فلسطین به ویژه حق تعیین سرنوشت و دولتی مستقل در خاک ملی خود ناکام مانده است.

,

این معاهدات، اشتیاق دشمن را افزایش داد و با ریختن خود فلسطینی ها منجر به ادامه تجاوز او (دشمن) به کرانه باختری اشغالی، بیت المقدس و نوار غزه شد. پاکسازی قومی و قتل عام ها مستلزم تکمیل پروژه یهودیت در فلسطین اشغالی که همچنان مقاومت می کند، است.

,

از پیمان اسلو تا به امروز، شمار مهاجران جدید غیر قانونی از 140،000 به حدود 1 میلیون نفر افزایش یافته و تعداد شهرک ها و پاسگاه های غیر قانونی 2 برابر شده است. اکنون کرانه باختری جزیره ای دور افتاده است که 68 درصد آن توسط رژیم صهیونیستی غصب شده است. این رژیم غاصب 86 درصد از بیت المقدس را نیز به خود اختصاص داده است.

,

در واقع، این روند راه حل کذایی این دو کشور را از بین برده و اطمینان داد که از نظر جغرافیایی ایجاد دولت فلسطین که جزئی از این راه حل است غیر ممکن می باشد.

,

از زمان کنفرانس صلح مادرید در 30 اکتبر سال 1991 با شعار "زمین در برابر صلح"، تمایلات فاشیستی صهیونیسم، اسرائیل از جمله کودکان، دانش آموزان و سالمندان را در میان قربانیان قرار می دهد. این ایدئولوژی راست افراطیِ حامی تصویب ده ها قانون و سیاست های نژادپرستانه کنست که جدیدترین آن "قانون ملت یهود" است حقوق دیگری را به رسمیت نمی شناسد.

,

این قانون، تمام فلسطین از دریای مدیترانه تا رود اردن را سرزمینِ اسرائیل می داند. با وجود چنین قوانین نژادپرستانه، صهیونیست های برجسته چون "اووادیا یوسف" خاخام تندروی یهودی جسارت این را یافتند تا فلسطینی ها را سوسک هایی بخوانند که باید نابود شوند.

,

مسخره است که هر چه حکومت های عربی و رهبری فلسطین، صهیونیست ها را بیشتر تصدیق می کنند، رفتار آنها (اسرائیلی ها) رادیکالی تر، خشن تر و متکبرانه تر می شود. به همین دلیل، بیش از یک ربع قرن است که مذاکرات و روند کذایی صلح شکست خورده است.

,

آمریکایی ها به جای دلالان صادق در زمینه صلح که متحد خود را به رعایت قوانین بین المللی، به رسمیت شناختن حقوق مردم فلسطین و توقف شهرک سازی های فعال ترغیب می کنند، با پیشنهاد طرح معامله قرن که قصد نابودی فلسطین را دارد رنگ ماهیت خود را نشان دادند. این طرح، فلسطینی ها را یا به زندگی در تبعید در سراسر جهان یا به پذیرش زندگی به عنوان برده تحت سلطه رژیم صهیونیستی محکوم کرده است.

,

این توطئه شیطانی، جاه طلبی های تمام عیار صهیونیست ها را به تصویر می کشد و پاداشی برای تمام امتیازات عرب و فلسطین، به رسمیت شناختن اسرائیل در سرزمین فلسطین و پیروی از آمریکا است.

,

تمام اینها ما را ملزم می کند تا برای پیوستن رهبری فلسطین و کشورهای عربی و مسلمان به مردم آزاد سراسر جهان به به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر "نه" بگوییم.

,

ما باید بلند و واضح بگوییم: فلسطین سرزمین از رود (اردن) تا دریا (مدیترانه) است و رژیم صهیونیستی از هر دست بدهد از همان دست می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه