اخبار داغ

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران:

وقتی دوست و دشمن شناخته نشوند با دشمنان مذاکره می کنند/مردم منتظر سیلی جانانه به امریکا هستند

وقتی دوست و دشمن شناخته نشوند با دشمنان مذاکره می کنند/مردم منتظر سیلی جانانه به امریکا هستند
سردار اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: باید در روشنایی و ولایت قرار بگیریم تا شمر و یزید زمان را بشناسیم اما در ظلمات دوست و دشمن را نخواهیم شناخت، وقتی دوست و دشمن را نشناسیم در تشخیص دچار اشتباه می شویم و با دشمنان مذاکره می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز مراسم گرامیداشت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی و 700 شهید شهرستان بویراحمد با حضور سردار اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه و حاج مهدی سلحشور از مداحان برجسته کشوری و همچنین مسئولان استانی در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


فرمانده سپاه فتح استان در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از مردم استان به دلیل حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سبب ایجاد موجی گسترده شد که باعث افتخار و سربلندی است.

,
,


سردار خرم دل در ادامه بیان کرد: فردی مانند سردار سلیمانی در مقابل آمریکا ایستادگی کرد و آن را به زانو درآورد و موجب افتخار انقلاب و نظام شد، خداوند هم برای خلقت او آفرین می گوید، کسی باور نمی کرد مردم با آن شکوه در مراسم تشیع این سردار عزیز حاضر شوند؛ سردار، سلبریتی و بازیگر نبود اما در هیچ جای دنیا سابقه نداشت یک شخص نظامی این چنین در قلوب جای داشته باشد.

,
,


وی افزود: مردم این استان با وجود همه مشکلات حضور بی نظیری در همه عرصه ها دارند.

, ,
,

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا در ادامه این مراسم با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده بود " هرچه داریم از محرم و صفر است "، اظهار کرد: سلام و درود بر آن امام مظلوم و شهید و سلام و درود بر امام راحل که دین و عزت و انقلاب را مدیون آن حضرت هستیم، سلام و درود بر پرچم دار انقلاب و مقام عظمای ولایت که کشتی انقلاب را به سمت نجات و فلاح و رستگاری هدایت می کنند، شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) و شهادت سردار شهید مقاومت را تسلیت عرض می کنم، مردم این شهر برای سردار شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند.

,


سردار محمدجعفراسدی بیان کرد: انسان ها بدون استثنا نیازمند ولی هستیم و همه ما بدون استثنا ولی داریم و خداوند ولی کسانی است که ایمان آورند و آنها را از ظلمات به سوی نور هدایت می کند و کسانی که ولی آنها خدا نیست، به سوی طاغوت هدایت می شوند.

,
,

وی افزود: این کشور بیش از چهل سال تمام قد در‌ مقابل استکبار جهانی ایستاده است اما فردی مدعی است که اگر آمریکا اراده کند ایران را با خاک یکسان می کند و شخص دیگری بیان می کند شما آمریکا عددی نیستی و آقای ترامپ‌قمار باز من و نیروی قدس برابر شما ایستادگی می کنیم.

,


اسدی بیان کرد: امام یک تنه در مقابل آمریکا ایستادگی کرد در حالی که کره خاکی به دو قسمت شرق و غرب تقسیم شده بود و کشوری پیدا نمی شد که نه شرقی باشد و نه غربی و باید وابسته به این دو بلوک باشد، در آن زمان و در ۴۴ سال پیش در دانشگاه های ما هم شرقی ها و غربی ها بیان میکردند انتهای این قرن پایان دین خواهد بود، دین مانع است و باید دین را از سر راه مردم برداشت اما مرد الهی به میدان آمد و فرمود این قرن متعلق به اسلام است و این اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می کشاند.

,
,

وی ادامه داد: آمریکایی ها بیان می کردند در سیاره ها سیر می کنیم و دستی بالای دست ما نیست و کره زمین را ملک خود می دانستند و بیان میکردند این کره یک روستا است و یک کدخدا می خواهد و آن کدخدا هم ما هستیم، یک نفر در مقابل آنها  ایستاد و تعدادی هم ایستادگی کردند و خون دادند و دفاع کردند و ریشه گندیده شاهنشاهی را ریشه کن کردند.

,

سردار اسدی گفت: در گام دوم انقلاب باید هزینه داد و خون داد، شخصی مانند شهید سلیمانی از جان خود گذشت، در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار ایستادگی کردیم که با رهبری امام راحل پیروز شدیم، شهید مطهری بیان می کرد امروز یزید، شمر و عمر سعد امروز در شرایط حاضر هم هستند که باید در روشنایی و ولایت قرار بگیریم تا این افراد را بشناسیم اما در ظلمات دوست و دشمن را نخواهیم شناخت، وقتی دوست و دشمن را نشناسیم در تشخیص دچار اشتباه می شویم و با دشمنان مذاکره می کنیم.

,

, ,


فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه در ادامه گفت: برخی سوال می کنند سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و عراق به ما چه ربطی دارد؛ باید گفت هر جا مظلوم و ستم دیده ای باشد مردم قهرمان و گرانقدر به کمک آنها خواهند رفت و در این کره خاکی ظالم‌تر از آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، ای کاش بودیم در روز عاشورا کمک می کردیم سید شهداء را کمک میکردیم  امروز آمریکا و اسرائیل نماد یزیدیان زمان هستند.

,
,


سرار اسدی در ادامه بیان کرد: بشار اسد بعد از رحلت حافظ اسد، خطاب به سید حسن‌نصرالله گفت اولویت اول و دوم و سوم ما شما هستید و در مراتب بعدی ارتش سوریه را لحاظ خواهیم کرد.


وی ادامه داد: به دلیل حمایت های بشار اسد در جبهه مقاومت امروز آمریکا نمی خواهد وی در مسند قدرت باقی بماند.


سردار اسدی تاکید کرد: گام دوم سختتر از گام اول انقلاب است و نیاز به تلاش بیشتری دارد، در گام اول ریشه شاهنشاهی کنده شد، ما انسان ها رشد و پیشرفت بیشتری در سختی ها داریم، درخت بلوطی که در برف و بوران رشد می کند دوام بیشتری دارد در حالی که صدها درخت در باغ ها کاشته شد اما خشک شدند بنابراین با وجود همه سختی ها آنها را پشت سر خواهیم گذشت.

,
,
,
,
,
,
,
,


 وی در ادامه گفت: در روزهای ابتدایی رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، آیت الله حائری بیان می کرد امام ماه شب چهارده و بدر کامل است و رهبر انقلاب هم به مرور زمان بدر کامل می شود که امروز این فرد بدر کامل است و شخصی مانند شهید سلیمانی را پرورش داده است، شهید سلیمانی مخلصانه سربازی کرد و مزد خود را هم گرفت.

,
,

 

,

اسدی ادامه داد: باید دقت کرد کدام‌ مسیر را می رویم، اگر شاگرد امام باشیم که امام با قلبی آرام و ضمیری‌مطمئن به سوی خدای خود برگشتند، باید دید کدام مسیر و راه را طی می کنیم و به سوی خدا می رویم، مردم قهرمان کشور ما وعده کردند که با شهادت شهید سلیمانی سیلی جانانه بزنند و مردم منتظرند به آمریکا سیلی جانانه بزنند و از منطقه دور شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه