اخبار داغ

دبیر کانون جوانان شورای ائتلاف استان همدان مطرح کرد؛

امروز همه گروه‌های سیاسی باید به منافع مردم توجه کنند/ روح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند

امروز همه گروه‌های سیاسی باید به منافع مردم توجه کنند/ روح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند
جعفر ورزنده با بیان اینکه امروز همه گروه‌های سیاسی باید به منافع مردم توجه کنند، گفت: از دید مقام معظم رهبری تشکیل دولت جوان و حزب‌الهی می‌تواند مشکلات کنونی کشور را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر کانون جوانان شورای ائتلاف استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن گرامیداشت و تبریک یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در حوزه بین‌الملل نور امید را در دل جبهه مقاومت و مظلوم جهان بخصوص مسلمانان و شیعیان جهان ایجاد کرد تا در سطح جهان بتوانند در یک مسیر به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی پیش برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود:  در این عرصه‌ نیروی جوان نیازمند قدرت تحلیل، شجاعت، تدبیر و تجربه است چراکه به فرموده مقام معظم رهبری باید ملت ایران همگام، متحد و در کنار یکدیگر قوی و قدرتمند عمل کند.

,

ورزنده با بیان اینکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قدرتمند باشیم، ادامه داد: با ایجاد این قدرت‌ها مانور دشمن کمتر خواهد شد و جنگی اتفاق نمی‌افتد.

,

وی با اشاره به اینکه با قوی شدن در تمام ابعاد می‌توانیم مقابل مستکبرین جهان و آمریکای جهانخوار و رژیم فاسد اسرائیل بایستیم، خاطرنشان کرد: روح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند و نیروهای حزب الله باید با همکاری آحاد مردم این پرچم را به دوش بگیرند و به سوی آبادانی کشور حرکت کنند.

,

ورزند با بیان اینکه امروز همه گروه‌های سیاسی خارج از هرگونه گرایش سیاسی باید به منافع آحاد مردم توجه کنند و خدمت و رضای الهی را در امور بطلبند، بیان کرد: همه مردم باید به پای صندوق‌های رأی بیایند چراکه هر رأی می‌تواند در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار باشد.

,

دبیر کانون جوانان شورای ائتلاف استان همدان تاکید کرد: مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به سمتی حرکت کنند که توطئه‌های دشمن را که درصدد حضور کمرنگ مردم در انتخابات است خنثی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال ایجاد بی‌اعتمادسازی مردم نسبت به عوامل نظام است، تصریح کرد: یکی‌ از برنامه‌های دشمنان حملات آنها به شورای نگهبان است درصورتی که اگر شورای نگهبان نبود عوامل نفوذی که در کشور حضور دارند سرنوشت کشور را تغییر می‌دادند و شاهد فاجعه بزرگی در کشور بودیم.

,

چشم نظام انقلاب اسلامی شورای نگهبان است

, چشم نظام انقلاب اسلامی شورای نگهبان است, چشم نظام انقلاب اسلامی شورای نگهبان است,

ورزنده با بیان اینکه یکی از ملزومات و نعماتی که به نظام جمهوری اسلامی داده شده شورای نگهبان است، یادآور شد: امروز چشم نظام انقلاب اسلامی شورای نگهبان است که از آراء مردم حفاظت می‌کند چراکه خدمت این شورا این است که خدمتگزاران واقعی و سالم را وارد عرصه خدمتگزاری به مردم می‌کند.

,

وی در خصوص اینکه از دید مقام معظم رهبری تشکیل دولت جوان و حزب‌الهی می‌تواند مشکلات کنونی کشور را حل کند، گفت: در کنار این جوانان باید از افراد باتجربه نیز در مدیریت کشور بهره برد و اینکه تشکیل دولت حزب الهی و جوان نیازمند مجلسی جوان و انقلابی است.

,

دبیر جبهه متحد جوانان انقلابی استان همدان با تاکید بر اینکه حضور جوانان در مجلس شورای اسلامی از ملزومات واقعی است که باید اتفاق بیفتد، تصریح کرد: شاخص ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی از دید مقام معظم رهبری تدین، تقوا، تنفر از فساد، توان مدیریتی، حفظ عزت ملی، تطابق شعار و عمل، اخلاق مداری، احساس مسئولیت، صبر و بصیرت و پرهیز از اشرافی‌گری است.

,

تخریب یکدیگر نامزدهای انتخاباتی نوعی بی‌اخلاقی است که مورد پسند مردم نیست

, تخریب یکدیگر نامزدهای انتخاباتی نوعی بی‌اخلاقی است که مورد پسند مردم نیست, تخریب یکدیگر نامزدهای انتخاباتی نوعی بی‌اخلاقی است که مورد پسند مردم نیست,

ورزنده با بیان اینکه امروز تخریب نامزدهای انتخاباتی نوعی بی‌اخلاقی است که مورد پسند مردم نیست، اضافه کرد: در دین مقدس اسلام انجام چنین بی‌ارزشی‌ها جایگاهی ندارد.

,

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جوانان باید مراقب باشند که تحت‌تاثیر احزاب و سیاسیون به دنبال ناهنجاری و تخریب نروند و با تشکیل ستادهای انتخاباتی مشترک با ایجاد شفافیت و برنامه بتوانند اعتماد قلبی مردم را در انتخاب جلب کنند.

,

دبیر جبهه متحد جوانان انقلابی استان همدان با اظهار خرسندی از اینکه با حضور جوانان در مجلس شورای اسلامی امیدواریم روح و نفس تازه‌ای در کالبد نظام اسلامی دمیده شود، افزود: عدم اتحاد در شورای ائتلاف انقلاب اسلامی منجر به تقسیم رأی‌ها و شکست نامزدهای جوان در این جبهه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در هر تشکیلات انقلابی باید مراقب نفوذ دشمن با ایجاد تفرقه در بین اعضا بود، اظهار کرد: هم‌اکنون احزاب مقابل انقلاب اسلامی برنامه فرافکنی نسبت به بی‌اعتمادسازی به این تشکیلات را دارند که نیروهای این تشکیلات در مقابل این برنامه‌ها مقتدر و هوشیار عمل می‌کنند.

,

دبیر کانون جوانان شورای ائتلاف استان همدان در پایان افزود: امیدواریم با انتخاب یک مجلس انقلابی بیدار که مورد رضایت مردم و مقام معظم رهبری باشد بتوانیم از مجلس منفعل و به خواب رفته امروز خلاص شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه