اخبار داغ

مردم در آستانه انتخابات مجلس بخوانند؛

بحران معیشتی مردم ثمره قسم دروغ برخی از نمایندگان مجلس است/مردم تخصص نامزد انتخاباتی را در معرکه آزمون بگذارند

بحران معیشتی مردم ثمره قسم دروغ برخی از نمایندگان مجلس است/مردم تخصص نامزد انتخاباتی را در معرکه آزمون بگذارند
بنظر می رسد سوگندنامه برای برخی از نمایندگان مجلس معنوی نیست و صرفا برگه عبور است، همچنین این سوال مطرح می شود که واقعا باید قسم حضرت عباس نمایندگان مجلس را باور کرد یا دم خروس را؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، انسان در مقوله اختیار یا آگاه به اقدامی است که انجام می دهد یا دانش آن را ندارد، درباره مجلس متاسفانه بخش دوم در 10 دوره گذشته حاکم بوده است، نماینده ای قسم یاد می کند تا منافع ملی را لحاظ کند باید تعریف صحیحی از منافع ملی داشته باشد، همچنین نماینده باید بداند در هر مقطعی چه رایی داشته باشد که منفعت نظام و مردم را دربرداشته باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
در برجام و مسائل اقتصادی مردم، نماینده ها نمی توانستند این کنوانسیون را بنویسیند یا زمانی که می خواستند متن لاتین آن را قرائت کنند اعلام کردند بخشی از ترجمه آن اشتباه است و تفسیر به رای هم کردند، حتی درصدد تغییر برخی متون بودند و می گفتند این بخش برای ما ترجمه نشده است. 
,
 
,
حسن مجبتی دکتری علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ "اعتراض کمیسیون امنیت ملی آن زمان این بود که چند صفحه برجام به آنها ارائه نشده است تا بخوانند، این مسئله نشان داد مجلس تخصصی نیست و امروز در آستانه انتخابات باید در نظر داشته باشند شخصی که موکل آنها در مجلس خواهد شد باید تعاریف اولیه ای از ترمینولوژی سیاست و مدیریت را بداند. 
, تیتریک,
 
,
چگونه تعمیر لوازم منزل را به دست افراد متخصص می سپاریم و اگر کسی را با خوشنامی نشناسیم نمی گذاریم وسائل خانه را تعمیر کند اما شخصی را با یک پوستر یا صحبت فلان شخص تائید می کنیم؟ چرا مدارج و تخصص یک نامزد انتخاباتی را در معرکه آزمون نمی گذاریم؟ امروز بلاهایی که بر سر ملت ایران می آید از سوگندهای دروغی است که برخی نمایندگان مجلس یاد می کنند. 
,
 
,
شخصی که سالهای62، 63 و 64 در مجلس شورای اسلامی لقب دکتر و مجتهد داشت سال 87 مجدد به اسکاتلند مراجعه کرده است تا مدرک دکتری اخذ کند! مگر همین شخص سال 62 قسم یاد نکرده بود که باید منافع ملی را در فعالیت هایش لحاظ کند؟ شخصی که در مجلس سوم و پنجم نماینده بود امروز رجل سیاسی عالی مقام کشور (دوم) است.
,
 
,
ضمانت قسمی که نمایندگان مجلس یاد می کنند خداوند متعال است، حتی اگر این نماینده بمیرد تاوان قسم دروغ را آن زمان در کارنامه اعمالش خواهد داد اما مردم در شرایط کنونی رنج قسم دروغی را می خورند که این شخص در زمان مسئولیتش یاد کرده است در نتیجه قسم مجلس شورای اسلامی باید ضمانت اجرایی داشته باشد. 
,
 
,
وزیر خارجه آمریکا زیاده روی کرده و اعلام می کند ایران باید اف ای تی اف و پالرمو را تصویب کند، سوال اینجاست که این کنوانسیون ها را ملت باید تصویب کند یا نماینده خانه ملت؟ مردم که هر روز در هر راهپیمایی اعلام می کنند این معاهده های ننگین را نمی خواهند اما یک نماینده مجلس اعلام می کرند اگر فلان توافق نامه نباشد شرایط بدتر می شود. 
,
 
,
سوال اینجاست که چرا یک نماینده مجلس حرف مردمی که به وی رای داده اند را نمی بیند اما به صحبت فلان شخص غربی توجه می کند؟ نمیاندگان باید حرف ملت را بزنند اما حرف وزیر امور خارجه آمریکا، پادشاه عمان و ... را بر زبان می آروند چرا که منفعتی در بین است. برخی از نمایندگان دغدغه دارند که با پایان 4 سال دوره خود اگر سفر خارجه داشته باشند برای آنها ممانعتی توسط کشور مقصد وجود نداشته باشد. 
,
 
,
خانمی که نماینده مجلس ششم بود امروز در کشور آمریکا مردم ایران را راهنمایی می کند یا عطا مهاجرانی وزیر و نماینده جمهوری اسلامی در بی بی سی برای ملت ایران تحلیل می کنند و همسر وی به دماوند برگشته است تا آب و هوای سیاسی عوض کرده و 4 نفر را به مجلس بفرستد. 
,
 
,
برخی از نمایندگان به قران مجید قسم می خورند اما منافع خود را در جای دیگری جستجو می کنند، رئیس جمهور قسم می خورد حافظ منافع ملی باشد اما گفتمان وی با گفتمان منافع ملی مغایر است و با زیر سوال بردن یک نهاد یا شورا به دنبال تفرقه افکنی خواهد بود و انقلاب را زیر سوال می برد در قالب اینه برخی جوانان می گویند ما چرا انقلاب کردیم". 
,
 
,
ختم کلام اینکه ...
,
بنظر می رسد سوگندنامه برای برخی از نمایندگان مجلس معنوی نیست و صرفا برگه عبور است، در نهایت این سوال مطرح می شود که واقعا باید قسم حضرت عباس نمایندگان مجلس را باور کرد یا دم خروس را؟ 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه