اخبار داغ

در اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی عنوان شد؛

حاج قاسم در قلب ملت های جهان زنده است/ آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد

حاج قاسم در قلب ملت های جهان زنده است/ آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد، پهباد آنان را هدف قرار دادیم تشکر کردند که هواپیما را نزدیم، با قدرت به مقر آمریکا در عراق حمله کردیم جرات نداشتند حتی یک گلوله به سوی ایران شلیک کنند این نشان دهنده قدرت ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، پیش از ظهر امروز مراسم اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سالگرد شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان با حضور پرشور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون شیعه و سنی و جمع کثیری از مردم سیستان و بلوچستان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام علی رضایی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری به زیبایی جملاتی را به کار بردند که در هیچ کجا استفاده نکردند، ایشان در ابتدا شهادت سپهبد سلیمانی را محضر امام عصر(عج) تبریک و تسلیت گفته و سپس این شهادت را به روح ملکوتی حاج قاسم سلیمانی تبریک گفتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ادامه فرمودند "من در برابر روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی تعظیم می کنم" آیا کلامی زیباتر از این را می توانیم بیابیم، شهادت پاداشی بود که خدا برای سالیان زحمات و تلاش های حاج قاسم به او اهدا شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی قدم قدم به شهادت نزدیک شد، گفت: دوران مسئولین مبارزاتی ایشان سه دوره بود، فرماندهی لشکر پیروزمند41 ثارالله آغاز کار بود و در این مدتی که در استان کرمان حضور داشت لشکری با شجاعت و معنویت ایجاد کرد که نمونه آن را در جبهه های حق بر علیه باطل مشاهده کردیم و این شد که ما با توسل به اهل بیت و معنویت جنگ را پیروز شدیم.

وی ادامه داد: در گام دوم این شهید بزرگوار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه را بر عهده گرفت و در این مقام نیز با قدرت و معنویت بی نظیر خود نشان داد که ظرفیت های بسیار زیادی داشته و می تواند در جایگاهی مهمتر خدمت کند.

رضایی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ناجی عراق و سوریه بود، اذعان کرد: این شهید بزرگوار دست یاری به سوی سوریه، عراق، فلسطین و لبان دراز کرد و در حالی که 75درصد سوریه و 60درصد عراق در تصرف داعش بود وارد عمل شد تاجایی که امروز میبینیم از داعش و حامیان آنها چیزی باقی نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری رسما اعلام کرد هرکس با اسرائیل مبارزه کند ما حمایت می کنیم نشان دهنده قدرت ماست، سید حسن نصرالله در خاطرات خود می گوید قبل از جنگ 33 روزه حاج قاسم وارد لبنان شد و در آن مدت نیز در کنار ما حاضر بود و پس از پیروزی جنگ 33 روزه به ایران بازگشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب تصریح کرد: از سوریه، لبنان، یمن، عراق، فلسطین و دیگر کشورهای که حاج قاسم به یاری آنان رفته بود برای مراسم این شهید بزرگوار در کرمان حاضر شدند و خود را صاحب عزا میدانستند و این نشان دهنده این حقیقت است که حاج قاسم متعلق به همه کشورهای مظلوم و آزادی خواه جهان بود و تا ابد در قلب آنان زده است.

وی با تاکید بر اینکه توسل، صبر و ولایت مداری رمز پیروزی است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در اوج سختی که همه دنیا از عراق حمایت کردند با همین توکل، صبر و ولایت مداری به پیروزی رسیدیم حال از ما انتظار دارند در اوج قدرت دست به سوی بیگانه دراز کنیم و از آنان طلب کمک کنیم این به چه معناست.

رضایی افزود: اگر دست برخی افراد بود امروز برجام های دو و سه و چهار را ردیف می‌کردند و همانگونه ای که در این مدت از برجام حمایت کرده و میدانستند هیچ نتیجه ای ندارد، پس از شهادت حاج قاسم مردم به میدان آمده و محکم ایستادند و گفتمان انتقام را مطرح کردند تا برخی خودفروخته های داخلی حرف از مذاکره نزنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب با گلایه از برخی مسئولین داخلی برای دراز کردن دست دوستی به سوی بیگانگان، اذعان کرد: باید دید این تفکر مذاکره از کجا آمده است چرا که میدانند در برجام به نتیجه ای نرسیده اند ما باید بدانیم هر کجا عقب برویم دشمنان پیش آمد و حمله خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها عده ای شعار میدهند که اگر گروهی خاص روی کار بیاییند جنگ خواهد شد، در پاسخ به آنان باید گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد، پهباد آنان را هدف قرار دادیم تشکر کردند که هواپیما را نزدیم، با قدرت به مقر آمریکا در عراق حمله کردیم جرات نداشتند حتی یک گلوله به سوی ایران شلیک کنند این نشان دهنده قدرت ماست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه