اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد؛

استقرار ۱۲ گشت دروازه‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

استقرار ۱۲ گشت دروازه‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از استقرار ۱۲ گشت دروازه‌ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با مرصادنیوز درباره اقدامات انجام شده در زمینه کنترل مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اظهار داشت: نیروهای راهداری در پاسگاه‌های پلیس راه کرمانشاه -همدان و کرمانشاه- سنندج به منظور کنترل ناوگان مسافران عبوری به صورت ۱۷ ساعته مستقر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: همچنین نظارت بر ناوگان اعزامی در گیت خروجی پایانه شهید کاویانی به عنوان پایانه اصلی استان با همکاری قرارگاه پلیس راه جهت کنترل بیشتر تجهیزات و موارد ایمنی ناوگان خروجی انجام می‌شود.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور مدیران فنی و مدیران شرکت‌ها خبر داد و گفت: اکیپ های نظارتی نیروهای حمل و نقل به منظور کنترل بیشتر ناوگان اعزامی قبل و حین سفر تشکیل شده است.

,

این مسئول با اشاره به انجام گشت‌های نظارتی در محورهای مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی ادامه داد: همچنین نظارت مستمر و مانیتورینگ ناوگان در حال سفر در دو شیفت انجام می‌شود.

,

کرمی گفت: ۱۲ گشت دروازه‌ای در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری تشکل‌های صنفی برای استقرار نظم و امنیت در ساعات خلأ حضور پلیس مستقر است.

,

وی از تقسیم تقصیر عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌های حمل و نقل بین رانندگان، مالکین و شرکت‌ها و لحاظ موارد تنبیهی مختلف برای آنها خبر داد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: نظارت بر مراکز مکانیزه حوزه استان و تشدید نظارت بر فعالیت مراکز طب کار استان انجام می‌شود.

,

وی همچنین با اشاره به ارسال پیام‌های هشدار برای جامعه هدف حمل و نقلی جهت تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و ابلاغ دستورالعمل‌ها گفت: همچنین مانیتورینگ ناوگان اعزامی و رانندگان توسط شرکت‌های پوشش دهنده کنترل می‌شود.

,

این مسئول با بیان اینکه جلسات توجیهی درباره نحوه کنترل و بازرسی تشکیل می‌شود، افزود: اخذ شماره تماس مسافرین هنگام تهیه بلیط و ارسال مشخصات راننده و شماره صورت وضعیت برای کنترل در طول مسیر نیز انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه