اخبار داغ

به خاطر یک اشتباه ساده؛

کرونا قهرمان چینی را به کام مرگ کشاند

کرونا قهرمان چینی را به کام مرگ کشاند
قهرمان پرورش اندام چین به خاطر خودداری از استفاده از ماسک خیلی زود به کرونا مبتلا شد و جانش را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرتی عربی، کیون چون قهرمان پرورش اندام چین ۷۲ سال سن داشت. او در شهر ووهان زندگی می کرد و وقتی ویروس کرونا در این شهر شیوع پیدا کرد طبق اعلام خانواده اش حاضر نشد که از ماسک استفاده کند و این باعث شد تا تنها بعد از ۴ روز از ظهور نشانه های کرونا در بدنش جان خود را از دست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خانواده این قهرمان چین درباره او گفتند: وقتی نشانه های کرونا در کیون ظاهر شد او را به بیمارستان بردیم. اما بیمارستان بسیار شلوغ بود. مجبور شدیم در صف ۳۰۰ نفر قرار گیرم و همین باعث شد تا بی خیال شویم و به منزل برگردیم. بعد از ۴ روز بیمارستان صلیب سرخ با ما تماس گرفت و اعلام کردند که تخت خالی شده است. او را به بیمارستان بردیم اما تنها بعد از یک روز درگذشت.

,

این قهرمان پرورش اندام ۷۲ ساله چینی با وجود  آنکه در سن ۵۶ سالگی از ورزش حرفه ای و بین المللی خداحافظی کرد اما هیچ گاه این ورزش را ترک نکرد و روزانه ۳ ساعت در سالن تمرین می کرد. با وجود آنکه هشدارهای زیادی به او داده شد که در دوران شیوع کرونا منزل را ترک نکند  اما او خودداری کرد و سالن  های ورزشی را ترک نکرد.

,

خانواده کیون در ادامه تاکید کردند که او هم مثل بیشتر هم سن و سالهایش لجباز بود و حتی حاضر نشد که از ماسک هم استفاده کند و به همین خاطر خیلی زود ویروس را گرفت و جانش را از دست داد.

,

همچنان به تعداد قربانیان و مبتلایان به کرونا اضافه می شود تا جایکه تعداد کشته های این ویروس خطرناک چهاررقمی شده است و تعداد مبتلایان از مرز ۳۰ هزار نفر گذشته است.

,

وفاه لاعب کمال أجسام بـ

, وفاه لاعب کمال أجسام بـ,

منبع: شفقنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه