اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد؛

قاچاق کالا و ارز بیشترین پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی زنجان

قاچاق کالا و ارز بیشترین پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در سال جاری بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پرونده‌های قاچاق و ارز در استان زنجان اظهار کرد: 46 درصد از مجموع پرونده‌های تعزیراتی زنجان مربوط به قاچاق و ارز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بیش از 590 پرونده در سطح استان زنجان در حوزه کالا و ارز در استان زنجان تشکیل شده است تصریح کرد: این پرونده‌های نسبت به سال گذشته افزایش یافته و درصد افزایش آن نیز حدود 46 درصد است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا در استان افزایش یافته و این موضوع منجر به افزایش کالاهای قاچاق شده است افزود: در سال جاری رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا 45 درصد افزایش یافته است.

,

وی تاکید کرد: امسال بیش از 80 میلیارد و 800 میلیون رسال از جرائم بخش قاچاق کالا و ارز در استان زنجان وصول شده است ابراز کرد: در بخش وصولی جرائم قاچاق کالا و ارز نیز حدود 43 درصد افزایش داریم.

,

ممیزی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه نیز بحث نظارتها افزایش خواهد یافت گفت: با متخلفان بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه با اصنافی که بخواهد کالاهای قاچاق عرضه کند برخورد می‌شود گفت: بازار زنجان روزانه رصد شده جلو عرضه کالاهای قاچاق در سطح استان گرفته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه