اخبار داغ

شریعتمداری دستور داد؛

آماده‌باش وزارت کار برای حل مشکلات مردم گیلان

آماده‌باش وزارت کار برای حل مشکلات مردم گیلان
در پی بارش برف سنگین در استان گیلان "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، ضمن معرفی نماینده ویژه برای رسیدگی به مشکلات ، به تمام دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه دستور داد تمام توان خود را برای یاری رساندن به مردم به کار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حجت میرزایی " معاون اقتصادی وزیر تعاون  ،کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه وزیر برای رسیدگی به مشکلات مردم گیلان معرفی شده است . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در دستوروزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: هم زمان با بارش های شدید برف و یخبندان، مردم عزیز گیلان با مشکلات فراوانی روبرو‌ شده اند.
,
 
,
برخی از اقدامات مربوط به مسئولان زیربنایی نظیر وزارتخانه های نفت، نیرو، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هلال احمر و ...درحال انجام است اما بسیاری از اقدامات و خدماتدر کمک رسانی  به مسئولان محلی از طریق سازمان های زیر مجموعه وازرت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید به مردم ارائه شود.
,
 
,
شریعتمداری تمام معاونان این وزارتخانه و روسای سازمان های تابعه را موظف  به همکاری برای رفع مشکلات مردم گرفتار در برف استان گیلان کرده است .
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه