اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

محرومیت‌زدایی کاری در تراز انقلاب اسلامی/ به روستاهای محروم جهت رفع مشکلات سفر می‌کنیم

محرومیت‌زدایی کاری در تراز انقلاب اسلامی/ به روستاهای محروم جهت رفع مشکلات سفر می‌کنیم
نماینده ولی فقیه در لرستان محرومیت‌زدایی را کاری در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: به روستاهای محروم لرستان جهت رفع مشکلات سفر خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با امامان جمعه روستاهای محروم استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه  در لرستان برگزار شد با بیان نگرش ژرف و عمیق  مقام معظم رهبری و نقشه‌ای که برای گام دوم انقلاب ترسیم کردند اظهار داشت: در نقشه ترسیم شده مقام معظم رهبری افرادی که عشق ،آمادگی درونی و ذخیره دینی، معنوی  و ایمانی را  دارند وارد این عرصه‌ها می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی  افزود: اگر ذخیره معنوی همراه آدم باشد مشکلات در نظر  کوچک است و هرچقد این ذخیره معنوی کمتر باشد مشکلات همانند بادکنک بزرگتر و آدم و منفعل‌شدن  می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: بنده چون در روستا زندگی کردم و از مشقت، پیشانی جلوی آفتاب سوخته، کف دست زبر روستائیان و سایر مشکلات روستائیان آگاه هستم  و قدهای خمیده شده روستائیان برای  ما ملموس است و کاری که  امامان جمعه روستا انجام می‌دهند جزء عبادات پرثواب است و چون رنج و سختی بیشتری دارد ثواب بیشتری دارد.

,

وی بیان کرد: افرادی که جهاد اصغر و جهاد اکبر را طی کردند اکنون نیز  خودشون را در قبال هم رزمندان شهید و جانباز خود که به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی رسیده اند مدیون می دانند و سبب شده که در این جهت قدم بردارند و همت آنان مضاعف است.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: بنده نسبت به امور بی‌تفاوت نیستم و در همه زمینه‌ها در خدمت همه بزرگان  هستیم و در یک فصل‌های می‌شود از ماشین‌آلات برخی از سازمان‌ها و ادارات در روستاها استفاده کرد و می‌توان از ظرفیت  بنیاد برکت نیز در جهت محرومیت‌زدایی بهره ببریم.

,

وی تصریح کرد: باید گزارشی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی داشته باشیم و  تمام تلاش‌ خود را در بیرون و مجموع  استان به کار می‌گیریم و  و قول می‌دهم در سال ۹۹ با مدیران استانی به روستاهای محروم جهت رفع مشکلات روستاها سفر خواهیم کرد که امیدوار بتو انیم از ظرفیت داخل و بیرون استان نیز بهره گرفت چرا که ورود به مناطق محروم در راستای محرومیت‌زدایی یکی از کارهایی است که در تراز انقلاب اسلامی است.

,

نمایتده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی  الحمدالله همیشه سپاه پاسداران به عنوان حافظان انقلاب اسلامی و همچنین  روحانیون به عنوان طلایه‌داران حرکت‌های فرهنگی، دینی و ایمانی  همیشه همراه هم هستند و زمانی که با هم باشند تمام گره‌ها گشوده می‌شود و مشکلات حل خواهند شد.

,

وی اظهار داشت: هر جه عزم و اراده ما محکم و آهنین باشد آن مشکل زودتر حل می‌شود و پیشرفت مدنظر مقام معظم رهبری به وجود خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه