اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان خبرداد:

احتمال کولاک در برخی از مناطق زنجان/ اوایل هفته آینده بارش برف پیش بینی شده است

احتمال کولاک در برخی از مناطق زنجان/ اوایل هفته آینده بارش برف پیش بینی شده است
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی دما شبانگاهی دمای هوای زنجان گفت: هوای زنجان طی 24 ساعت آینده وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش برف پیش‌بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بارندگی‌ها در سال زراعی استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون میزان بارش‌ها ١٥٠ میلیمتر بوده که در این مدت 180 میلیمتر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در دوره آماری ١٤٠ میلیمتر ثبت شده است عنوان کرد: میزان بارش‌ها نسبت به سال گذشته ١٧ درصد کاهش داشته و نسبت به نرمال ٧ درصد افزایش یافته است.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بیشتری بارشها امسال در شهرستان خدابنده بوده است ابراز کرد: کمترین بارش‌ها نیز مربوط به شهرستان زنجان و طارم است.

,

وی بیان کرد: بیشترین افزایش بارش‌ها در شهرستان خدابنده با ١٤ درصد و بیشترین کاهش بارندگی‌ها نیز در شهرستان خرمدره  با ٧ درصد کاهش ثبت شده است.

,

همتی در مورد پیش‌بینی وضعیت جوی استان زنجان در چند روز آینده عنوان کرد: هوای استان زنجان فردا قسمتی ابری و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

,

وی بیان کرد: هوای استان زنجان در روز شنبه نیز انتظار می‌رود هوای زنجان مه آلوده و بعد از ظهر هم وزش باد همراه باشد.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روز یکشنبه و دوشنبه هوای زنجان بارش برف پیش‌بینی شده و با وزش باد احتمال کولاک در برخی از نقاط استان وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه