اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الحسین:

راهبرد آمریکایی ها در منطقه فروپاشیده است

راهبرد آمریکایی ها در منطقه فروپاشیده است
سردار مظاهر مجیدی گفت: راهبرد آمریکایی ها در منطقه از هم فرو پاشیده شده است و امروز محور مقاومت در منطقه نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان عصر پنجشنبه در یادواره ۲۰ شهید سرافراز روستای “شهرک سلگی” نهاوند گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و شهدای سرافراز نهاوند در دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان عصر پنجشنبه در یادواره ۲۰ شهید سرافراز روستای “شهرک سلگی” نهاوند گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و شهدای سرافراز نهاوند در دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.,

وی اظهار داشت: در دوران رژیم ستمشاهی آمریکایی ها و خارجی ها برای کشور تصمیم می‌گرفتند و کشور کاملا وابسته بود.

,

مجیدی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی کشور را از وابستگی نحات داد و باعث اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی شد.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان ادامه داد: بعد از شروع جنگ تحمیلی دشمنان همه سعی خود را برای نابودی انقلاب انجام دادند ولی فرزندان شجاع و با ایمان این سرزمین اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

,

وی گفت: بعد از جنگ در سال های اخیر دشمنان با انواع ترفندها سعی در توقف حرکت انقلاب اسلامی داشتند و داعش را به وجود اوردند و تجهیز کردند.

,

مجیدی افزود: در حالی که همه دشمنان به داعش کمک می کردند ولی با درایت سرداران عزیزی مانند شهید همدانی و حاج قاسم دلاور و با رشادت رزمندگان محور مقاومت داعش نابود شد.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان بیان کرد: راهبرد آمریکایی ها در منطقه از هم فرو پاشیده شده است و امروز محور مقاومت در منطقه نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

,

مجیدی گفت: دشمنان که از محور مقاومت و فرمانده شجاع این‌ محور حاج قاسم سلیمانی ضربه خورده بودند به شکلی ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند.

,

وی با اشاره به موشک باران پایگاه عین الاسد افزود: سیلی اول به آمریکایی ها زده شد و با وجود همه تجهیزات و سامانه هایی که این پایگاه داشت ولی موشک های فرزندان شما در سپاه بر سر آمریکایی ها فرود آمد.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان اظهار داشت: دشمنان در مذاکرات به دنبال از بین بردن توان موشکی و دفاعی کشور بودند تا ایران اسلامی را تضعیف کنند.

,

مجیدی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان مقاومت کنیم، گفت: هرکجا با قدرت و مقاومت در مقابل دشمن قرار گرفتیم دشمن عقب نشینی کرد و این راهبرد باید ادامه یابد.

,

وی با اشاره به برگزاری انتخابات عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود انتخابات در سرنوشت کشور تاثیر گذار و مایه اقتدار نظام است.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان گفت: رای دادن و تعیین سرنوشت خودمان بسیار مهم است که این سرنوشت با حضور حداکثری و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای امکان پذیر است.

,

وی افزود: رفتن مردم پای صندوق رای امروز بسیار اثر گذار است و باید افرادی انقلابی، ولایتمدار، مومن، دارای روحیه جهادی و عدالت خواه باشد و تفکرش نزدیک به شهدا و حاج قاسم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه