اخبار داغ

سردار رمضان شریف:

ترور ناجوانمردانه سرداران مقاومت ‌منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد‌/ تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند

ترور ناجوانمردانه سرداران مقاومت ‌منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد‌/ تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی منجر به آزادی بیت‌المقدس می‌شود گفت: توانمندسازی جبهه مقاومت برای مقابله با صهیونیست‌ها جزو اقدامات سردار سلیمانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مرا‌سم ‌اربعین شهادت سردار سرافراز و پر افتخار سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در ارومیه ‌با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ‌‌اظهار داشت: ترور سردار سلیمانی از سوی رژیم استکباری آمریکا، آغازی برای اتمام حضور آمریکایی‌ها در منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی سیلی دوم ملت ایران را حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: سیلی سوم به فضل الهی با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بر صورت آمریکایی‌ها نواخته می‌شود. 

,

شریف با تاکید بر اینکه باید خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 41 سال گذشته، به خوبی برای مردم تبیین شود، گفت: ماموریت این شهید بزرگوار، توانمندسازی جبهه مقاومت برای مبارزه با صهیونیست‌ها بود که ایشان با شهادت خود نیز این ماموریت را به خوبی انجام داد.

,

‌سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تمام طرح‌های آمریکایی‌ها در منطقه با تدابیر جبهه مقاومت و شهید سلیمانی با شکست مواجه شده و ترور و به شهادت رساندن سرداران ما نمی‌تواند جلوی این شکست دشمن را بگیرد. 

,

سردار شریف با بیان اینکه دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف این جبهه بود ولی امروز اسرائیل و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند ادامه داد: ترور ناجوانمردانه و بزدلانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط امریکایی‌ها، به فضل الهی منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد.

,

وی با اشاره به دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها برای تسلط بر منطقه غرب آسیا افزود: با حضور سردار مقاومت، همه طراحی‌های استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید و مطمئناً بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز این گونه خواهند بود.

,

شریف تصریح کرد: سیلی انتقام سخت سپاه پس از شهادت سردار سلیمانی، حیثیت آمریکایی ها را از بین برد و اخراج آنها را از منطقه حتمی و قطعی کرد.

,

وی افزود: شخصیت برجسته شهید سپهبد قاسم سلیمانی تنها در وجهه نظامی خلاصه نمی‌شد بلکه ایشان در تمام جنبه‌ها حضور موثر داشتند و همراه و همگام با مردم بودند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از مردم و برای مردم هستند و خادمی این ملت افتخار بزرگی بوده که نصیب نیروهای نظامی شده است. 

,

سردار حبیب شهسواری افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن با وجود سرمای شدید با اتحاد خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و این مشت در روز دوم اسفند تکرار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول 41 سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: ارزش‌های جهاد و شهادت باید به نسل‌های آینده انقلاب انتقال داده شود.

,

شهسواری تصریح کرد: دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف این جبهه بود اما امروز اسرائیل و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: با شهادت سردار سلیمانی، این تربیت یافته مکتب امام راحل همچون آینه ای صدها تکه شد و هم اکنون همه ملت ایران سردار سلیمانی هستند و راه اورا با قدرت ادامه می دهند.

,

سردار شهسواری با بیان اینکه سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و به دست شقی ترین افراد روی زمین به شهادت رسید. تاکید کرد: با شهادت سردار سلیمانی، این تربیت یافته مکتب امام راحل، همچون آینه ای صدها تکه شد و هم اکنون همه ملت ایران سردار سلیمانی هستند و راه او را با قدرت ادامه می دهند.

,

وی با بیان اینکه در صیانت از انقلاب و آرمان‌های اصیل آن بانوان انقلابی نیز سهم عمده‌ای داشتند، ادامه داد: در همه صحنه‌های حراست از ارزش‌ها چه در ستادهای پشتیبانی جنگ و غیره، بانوان حضور چشمگیری داشتند و عمده‌ترین نقش را زمانی ایفا کردند که همسران و فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند.

,

این مسئول با بیان اینکه جشن 41 سالگی پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و دهه فجر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: حضور باشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اوج این حضور و اعلام پایداری نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

,

در این مراسم، یاد و خاطره شهید سلیمانی گرامی داشته شد و مردم انقلابی و ولایت‌مدار این خطه از سرزمین بر تداوم راه شهدای گرانقدر اسلام برای نابودی دشمنان نظام تاکید کردند.

,

به گزارش تسنیم، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابو مهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان در 13 دی‌ماه به شهادت رسیدند.

,

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع کرمان به دنیا آمد و پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه