اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

اذهان مردم میدان جدید برای تهاجم دشمن شده است/ گاهی دشمن با یک "هشتگ" فضای ذهنی افکار عمومی را بر هم می ریزد

اذهان مردم میدان جدید برای تهاجم دشمن شده است/ گاهی دشمن با یک "هشتگ" فضای ذهنی افکار عمومی را بر هم می ریزد
سردار سید یوسف مولایی گفت: گاهی دشمن با یک هشتگ، فضای ذهنی افکار عمومی را به هم میریزد و امروز اذهان مردم؛ میدان جدید برای تهاجم دشمن شده است در نتیجه باید در این میدان با قدرت حاضر شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز عصر امروز پنج شنبه در اختتامیه نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 5250 شهید البرز، شهدای مدافع حرم، سردار سلیمانی و یاران شهیدش خطاب به فعالان فضای مجازی البرز گفت: شما افسران با لیاقتی هستید چرا که نوجوانان علی رغم سن پائین مسلط به تمامی زوایای جنگ رسانه ای هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی اگر جنگ را تحمیل اراده ها، سیاست، مستهلک کردن دشمن و خسته کردن آنها بدانیم باید اذعان کرد که فضای مجازی محیط جدیدی برای جنگ است که دشمن در آن فعالیت دارد و آمریکایی ها پیش از حوادث سال 96 به این نتیجه رسیدند که روش براندازی در جمهوری اسلامی باید تغییر کند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: زمانی که ترامپ اعلام کرد برجام را پاره می کند یک جنگ روانی آغاز شد و به اغتشاشات آبان ماه منتهی شد تا دشمن در یک عملیات روانی فشرده، مردم را به این نتیجه برساند که تورم ایجادشده و مردم باید به فروشگاه ها و مراکز هجوم ببرند یا دلار خریداری کنند، البته در نهایت این حنگ روانی فشرده در فضای مجازی، مسئولین، مردم و نیروهای مسلح را مورد هدف قرار داد. 
,
 
,
سردار مولایی با اشاره به اینکه ترس و فشار روانی سنگینی به جامعه وارد شد و جابجایی نیاز اتفاق افتاد و نیاز جدید خلق شد، تصریح کرد: کسانی که دلار نمی خریدند فرش و ماشین خود را فروختند و دلار و طلا خریدند، دلار تا مرز 20 هزار تومان رسید که این موضوع همان دست نامرئی آدام اسمیت بود. 
,
 
,
وی گفت: با شرایط مذکور، دولت نمی توانست جوابگوی نیاز جدید جامعه باشد، حتی 65 تن طلا را به سکه تبدیل کرد و باز نتوانست جواب بازار را بدهد چرا که 38 هزار سکه را صرفا یک نفر خریداری کرد، در واقع فضای مجازی جنگ سختی را در یک جامعه ایجاد کرد تا دولت قادر به تامین نیاز جدید نباشد و در نتیجه آن عدم توانایی پاسخ دولت موجب اعتراض و اغتشاشات شد. 
,
 
,
سردار مولایی با اشاره به اینکه صحنه جنگ در فضای مجازی جنگ اذهان و اراده ها است، افزود: گاهی دشمن با یک هشتگ، فضای ذهنی افکار عمومی را به هم میریزد و امروز اذهان مردم؛ میدان جدید برای تهاجم دشمن شده است در نتیجه باید در این میدان با قدرت حاضر شویم. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر چه زیرساخت فضای مجازی در دست دشمن است اما فکر نیروهای داخلی انقلاب قوی تر است، در جنگ کلاسیک دشمن شناسی راحت بود اما در این عرصه شناخت سخت تر است در نتیجه در زمان جنگ هر میزان از جنگ سخت به جنگ نرم برویم دشمن شناسی بیشتر اهمیت پیدا می کند.
,
 
,
فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه باید سواددرسانه را در فضای مجازی بالا ببریم خاطر نشان داشت: باید پراکندگی در این فضا را به وحدت برسانیم تا اهداف کلان کشور که همگرایی است به نتیجه برسد.  
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه