اخبار داغ

سردار نقدی:

سلاح اصلی ما شهادت است/ سردار شهید سلیمانی چهل سال در خط مقدم بود

سلاح اصلی ما شهادت است/ سردار شهید سلیمانی چهل سال در خط مقدم بود
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه موشک و سلاح اصلی ما شهادت است، گفت: انتقام خون شهید سلیمانی و رزمندگان مقاومت آزادی قدس و راندن آمریکا از منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران شامگاه امشب در یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین و اربعین شهدای مقاومت اظهار کرد: شهدا پرچم عزت را بر سر ما آوردند و این پرچم افتخار را شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس به دست ما رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, هماهنگ کننده سپاه پاسداران شامگاه امشب در یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین و اربعین شهدای مقاومت اظهار کرد: شهدا پرچم عزت را بر سر ما آوردند و این پرچم افتخار را شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس به دست ما رساندند.,

سردار نقدی با بیان اینکه امشب ما میهمان شهدا هستیم و خود شهدا و خدا کمک کند تا هر چه می گویم بدون حب نفس باشد، عنوان کرد: چهل روز از شهادت سردار می گذرد و بغض ها هنوز کم نشده است چرا که شلیک به سردار شلیک به یک آرمان بود.

, روز از شهادت سردار می گذرد و بغض ها هنوز کم نشده است چرا که شلیک به سردار شلیک به یک آرمان بود.,

وی با بیان اینکه غم فراق این یار عزیز تا آزادی بیت المقدس فرو نخواهد نشست، تأکید کرد: انتقام خون این شهیدان آزادی قدس و راندن آمریکا از منطقه است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در حالیکه دشمن ما را از شهادت می ترساند، موشک و سلاح اصلی ما شهادت است.

,

نقدی تصریح کرد: آمریکایی ها می گویند سردار قاآنی را هم شهید می کنیم در حالیکه نمی دانند رزمندگان ما تربیت یافتگان مکتب امیر المومنین هستند.

,

وی خطاب به آمریکا گفت: کسی را از شهادت نترسانید چرا که جایگاه شهادت خیلی بالاست؛ چه چیز بهتر از شهادت که نصیب یک انسان شود، هر چند غلط می کنند چنین کاری را بکنند.

, وی خطاب به آمریکا گفت: کسی را از شهادت نترسانید چرا که جایگاه شهادت خیلی بالاست؛ چه چیز بهتر از شهادت که نصیب یک انسان شود، هر چند غلط می کنند چنین کاری را بکنند.,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اینکه اگر آمریکایی ها بعد از حمله موشکی غلطی می کردند، موشک های ما می توانست بر ناو آنها فرودآید و سال ها در اعماق دریا دنبال جنازه های خود بگردند.

,

نقدی خاطر نشان کرد: ایران هشت سال با دست خالی مقاومت کرد اما اکنون دست ما پر است، ببینند که از شرق تا غرب عکس سردار سلیمانی را در دست گرفتند و این قدرت ما را نشان می دهد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه امام خامنه ای فرموند سردار سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب بود، عنوان کرد:  باید این مکتب را بشناسیم و اگر بخواهیم این مکتب را در یک کلام بگوییم می شود اخلاص، یعنی هر کاری را فقط برای خدا انجام دادن.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به درگیری های منطقه گفت: روزی که ۷۰ درصد عراق و ۹۰ درصد سوریه را دشمنان تکفیری اشغال کرده بودند و همه منتظر سقوط این کشورها بودند، امام خامنه ای فرمودند بروید و به داد مظلومان برسید.

,

نقدی ادامه داد: آنهایی که می گفتند چرا باید به یک کشور دیگر کمک کنیم بصیرت نداشتند، درحالیکه این کمک ها فقط برای آن کشورها نیست و برای ایران نیز هست.

,

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فقط گوش به فرمان امام خامنه ای بود، اظهار کرد: اخلاص سردار سلیمانی اطاعت محض از ولایت و گوش ندادن به غیر از ولایت فقیه بود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی چهل سال لباس از تن در نیاورد، گفت: سردار چهل سال همیشه در خط مقدم بود و کسی نبود که خودش در تهران بنشیند و از تهران عملیات را اداره کند.

,  چهل سال همیشه در خط مقدم بود و کسی نبود که خودش در تهران بنشیند و از تهران عملیات را اداره کند.,

وی خاطر نشان کرد: مکتب سلیمانی در خط مقدم بودن و در خط مردم بودن است و مثل بعضی ها که نه غزه نه لبنان می گویند و ذره ای به وطن خود اهمیت نمی دهند، نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه