اخبار داغ

فرمانده هنگ مرزی سرخس خبر داد؛

نام‌گذاری پاسگاه مرزی به ‌نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در سرخس

نام‌گذاری پاسگاه مرزی به ‌نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در سرخس
فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای تأمین شهرستان سرخس، پاسگاهی در نقطه صفر مرزی سرخس به نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمزه قاسمی در گفتگو با صبح توس، اظهار کرد: به‌پاس سال‌ها زحمات و فداکاری‌های سردار دل‌ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در هشت سال دفاع مقدس و نبرد علیه اشرار و داعش، پاسگاهی در نقطه صفر مرزی سرخس به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده هنگ مرزی سرخس با اشاره به تغییر نام این پاسگاه و نام‌گذاری آن به نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»ن به به با حضور رئیس و اعضای شورای تأمین شهرستان سرخس افزود: بر اساس تدابیر سردار فرماندهی استان، نام این پاسگاه هم‌زمان با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها به نام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری شد.

,

وی با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید والامقام در هشت سال دوران دفاع مقدس و نبرد با داعش سال‌ها مجاهدت و فداکاری کرد و بالاخره به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود نائل آمد.

,

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم راه آن شهید عزیز را در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه