اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

شور و هیجان در انتخابات خوب است اما باید بدون تنش و درگیری باشد/حضور مردم در راهپیمایی پاسخ دندان شکن به ترامپ تروریست بود

شور و هیجان در انتخابات خوب است اما باید بدون تنش و درگیری باشد/حضور مردم در راهپیمایی پاسخ دندان شکن به ترامپ تروریست بود
امام جمعه یاسوج با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی گفت: شور و هیجان خوب است اما باید بدون تنش و درگیری و شاخ به شاخ شدن باشد، اگر خود نامزدها حرکتی کنند که منجر به درگیری شود باید پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یاسوج:

, یاسوج:,

نماینده ولی فقیه در استان در نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه بهمن ماه سال ۹۸ ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات گفت: حضرت امام موسی کاظم(ع) می فرماید بهترین جیزی که می توان به وسیله آن به حق نزدیک شود نماز است، بهترین عروج دهنده نماز است که می تواند به وسیله آن به خدای خود برسد بعد از نماز نیکی به پدر و مادر انسان را به خدا نزدیک می کند خیلی ها به واسطه احترام به ولدین به مقامات مهمی رسیده اند، احترام به ولدین باعث می شود برایت دعا کنند و حسد را انسان ترک کند اگر می بینی بقیه رشد مالی و اجتماعی کردند حسد نورزید که حسد بسیار خطرناک است باید فخر فروشی تکبر و غرور را کنار بگذارید. 

,
 
,
حجت الاسلام حسینی گفت: اگر به ثروت و پست رسیدی باید فروتن و خاضع باشی انسان متکبر مشمول فیض پروردگار نمی شود خاکی باش اگر خاکی باشی بزرگ می شوی اگر کسی احساس کند با غرور و تکبر در مقابل مردم به جایی می رسد اشتباه کرده است. 
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: روز شنبه روز مادر و زن است این روز را تبریک می گویم و خطاب به آقایان گفت: هدایاتان را برای خانم ها آماده کنید.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه یاسوج افزود: زن و مردم از دیدگاه خدا هیچ تفاوتی ندارند در یک سطح هستند هرگز اختلاف جنسیت و تفاوت ساختار بدنی و جایگاه اجتماعی آنها باعث تفاوت در شخصیت انسانی و معنوی نمی شود نه اینکه بگوئیم زن چون در خانه است نمی تواند مدیر باشد پس معلوم است شخصیت انسانی مرد برتر است این نگاه غلط است اگر یک مرد مدیرکل شد باعث نمی شود تفاوت در شخصیت معنوی انسان به وجود بیاید چنین چیزی نیست.
,
 
,
 
,
هرکس عمل کرد چه مرد و چه زن و مومن باشد وارد بهشت می شود این‌نگاه خدا و قرآن است.
,
 
,
 
,
 
,
نماینده ولی فقیه افزود: در بحث تولد دختر وقتی به کسی می گفتند دختری نصیب شما شده عصبانی می شد چهره اش سیاه می شد از مردم فرار می‌کرد این بشارت برایش سخت بود چه بد اندیشه و جه بد اخلاق و رفتاری است زن حق انتخاب حق رای نداشت همان گونه که کالا به ارث می رفت زن هم به ارث می رفت.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام حسینی گفت: در این شرایط اسلام آمد، اسلام میگفت به کدامین گناه دختران خودتان را می کشید، خیلی ها در انسان بودن زن شک داشتند و می‌گفتند نفرین شده است و می گفتند: رومی ها گفته اند زن موجودی پلید است و روح انسانی ندارد و مسیحی می‌گفت روح زن برزخ است.
,
 
,
 
,
وی افزود خداوند زن را آنگونه که شایسته است تعریف و معرفی می کند اسلام و آمد این تفکر خرافی را باطل کرد.
,
 
,
 
,
امام‌جمعه یاسوج عنوان کرد: برخی می‌گویند اسلام دین مردان است این خیانت است نگاه اسلام به زن این است زن گوهری است باید در صدف حجاب و عفاف حفظ شود فحشا و ولنگاری آزادی نیست این اسارت است برخی می خواهند این ولنگاری ها را آزادی قلمداد کنند.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم با رعایت تقوای الهی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را در پیش داریم خداوند در وصف این بانوی دو عالم سوره کوثر را نازل کرد، فرزندان پسر حضرت محمد(ص)دنیا از دنیا می رفتند مردم گفتند این بی دنباله است خداوند با تولد حضرت فاطمه (س)غصه پیامبر را پایان داد و ریشه نبوت و امامت شد، دختری متولد شد فخرالبشر شد حوری که در کالبد انسان تجلی کرد در عرش خدا مشغول ذکر خدا بود، طاهر، پاک، راضیه، مرضیه از خدا راضی است و خدا از او راضی است.
 
 
فاطمه را فاطمه گویند آنقدر بزرگ است که مردم می توانند آن را درک کنند فاطمه را فاطمه گویند چون ستاره درخشان می درخشد چه کسانی باید الگوی ما باشد این افراد یا آنهایی که مورد غضب خداوند هستند؟
 
 
زندگی شخصی ایشان سراسر عفاف و حجاب همسر داری و تربیت فرزندان و دفاع از امامت و مقابله با ظلم و ستم، اینها همه الگویی برای ماست.
 
 
 
مناسبت بعدی ولادت امام خمینی(ره) است شخصیت کم نظیر بعد از ائمه طلوع کرد فردی سیاست مدار شجاع مرجع تقلید، این شایستگی ها یک انقلاب بزرگ ایجاد کرد که سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.
 
 
حطیب جمعه یاسوج گفت: تمام مشکل معنوی و سیاسی و فرهنگی جهان امروز تحت تاثیر نظام جمهوری اسلامی ایران است این شکوه این عظمت مرهون آن شخصیت بزرگ الهی است ما مثل امام زندگی کنیم که ناجی بشریت است یا مثل کسانی که افراد را در ذلت فرو می بردند.
 
 
امام با نفس قدسی اش مائده معنوی پهن کرد، عزت استقلال معنویت اقتصادی بر روی این سفره وجود دارد آنهایی که ذلیل بودند عزت پیداکردند آنهایی که می ترسیدن شجاع شدند.
 
 
وی همچنین بیان کرد: از حضور گسترده استان در راهپیمایی تشکر می کنم که حماسه خلق کردید و از کشورتان شرافت امنیت امام و قرآن و انقلاب تان دفاع کردید دشمن پشیمان شد خصور شما دشمن شکن و توطئه شکن بود.
 
 
وقتی مردن حضور پیدا می کنند نقشه های دشمن شکسته می شود، انتهای خیابان در روز ۲۲ بهمن قابل دیدن نبود.
 
 
 
وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی گفت: شور و هیجان خوب است اما باید بدون تنش و درگیری و شاخ به شاخ شدن باشد اگر منجر به بداخلاقی شد دیگر ارزشی ندارد، اگر خود نامزدها حرکتی کنند که منجر به درگیری شود باید پاسخگو باشند رعایت نظم نیاز است. 
 
 
ایجاد جنگ روانی بد اخلاقی مزاحمت برای مردم در نیمه های شب درست نیست مردم آسایش می خواهند یک سری فرهنگ هاست که غلط است باید از بین برود، کسی که می خواهد وارد مجلس شود باید سواد مجلس رفتن را داشته باشد دغدغه مردم را داشته باشد باید با قرآن ولایت متعهد است پاک دست و دین دار باشد.
 
 
روز سه شنبه روز اقتصاد مقاومتی است راه برون رفت از مشکلات و توجه به ظرفیتهای داخلی است ما ظرفیت های زیادی در استان داریم می تواند ایجاد اشتغال کند اما فعال نشده اند آب خاک گردشگری اینها در استان ما تعطیل است فعال نشده اند سرمایه های عظیمی در استان ما خوابیده است مسولان باید به فکر تعطیلی واحدهای تولیدی باشند خیلی از مشکلات ما از بی تدبیر است.
 
 
خیلی ها زحمت می کشند اینگونه نیست هرکس پولدار شد حتما فساد کرده است باید زحمت کشید نسبت با یادگیری فن و حرفه تشویق کنیم فرزندان ما باید یک فن یادبگیرند.
 
*********************
 
گچساران:
 
حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:حیف است که در کنار این منبع فیاض حکمت هستیم و اما به طور شایسته نمی شناسیم در حالی که خیلی از جوامع دنیا آرزو دارند که چنین رهبری داشته باشند، حضرت آقا فرمودند که اگر تفکرتخلف ناپذیر بودن وعده الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان نیز هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد،یعنی اگر ما به خدا پناه ببریم و اگر بفهمیم قادر و حاکم خداست پس مشکلات ما هم مرتفع خواهد شد.
 
وی افزود: اگر بفهمیم و اعتقاد داشته باشیم که حلال مشکلات خداوند است و اگر مسئولین این نکته را بدانند و به قصد قربت به ملت خدمت کنند ،اگر چنین چیزی عملی شود مشکلات ما از مشکلات تمام دنیا کمتر است.
 
حجازی تصریح کرد:فردا شنبه ۲۶بهمن ماه میلادباسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که این روز فرخنده را به همه عزیزان تبریک و تحنیت عرض می کنم،اعتقاد داریم فردای قیامت حضرت زهرا(س) شیعیان را شفاعت می کنند.
 
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:کار بسیار بزرگی که امسال ۲۲بهمن شکل گرفت قابل قدردانی است ،به کوری چشم دشمنان حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی را شاهد بودیم،امسال ملت ایران به این ترامپ تروریست پاسخ دندان شکنی دادند.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:دوم اسفندماه انتخابات مجلس است به دلیل اینکه دشمن مایوس شود تلاش کنیم حتی یک رای هم نماند و همه کسانی که قانونا می توانند رای بدهند در عرصه انتخابات ورود کنند که در حقیقت هر رای تیری به قلب دشمن خواهد بود.
 
وی افزود:در بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی آمده که مقام معظم رهبری مظلوم و تنهاست از مراجع عظام تقلید درخواست کردند که محکم از رهبری حمایت کنند.
 
حجازی تصریح کرد:در بخش دیگری‌از این وصیت نامه سردار سلیمانی نیزنکته هایی خطاب به سیاسیون کشور داشتند که هر رقابت و جدلی که باهم دارید اما اگر عمل و کلام شما به نحوی تضعیف دین و انقلاب بود بدانید مغضوب ائمه اطهارعلیم السلام و شهداء خواهید بود و مرزها را از هم تفکیک کنید.
 
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:کسی که در جمهوری اسلامی می خواهد مسئولیتی داشته باشد شرط عملی‌این است به ولایت فقیه اعتقاد حقیقی داشته باشند.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:سردار سلیمانی باز توصیه کردند که حفظ اخلاق و ارزش های دینی عملا باید صیانت شود و مسئولین نظام مسئول حفظ مبانی دینی هستند.
 
وی افزود:خانی، کدخدایی و قلدری در جانعه ممنوع ،آگاه باشید اگر سردار سلیمانی بودند به چه کسانی رای می دادند،نماینده ای که مقابله با فساد و دوری از تجملات را اولویت خود قرار دهند.
حجازی تصریح کرد:نمایندگانی که در دوران حکومت و حاکمیت خود احترام به مردم را عبادت خود بداند و توسعه گر ارزش ها باشد نه با توجیهات واهی ارزش ها را بایکوت کند و این بخشی از وصایای سردارسلیمانی است. 
 
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:به والله این توصیه ها از این خورشید روشن تر است و وظیفه ما اولا این است که رای بدهیم و دوم اینکه حتما به کسی رای بدهیم که تقوا داشته باشد که با قرآن ، ارزش های امام راحل ، انقلاب و شهداءمانوس باشد.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:توجه داشته باشید که به کسانی رای بدهیم که در مجلس از طرح  پارلرمو ،FATF،سند ۲۰۳۰و... دفاع نکنند واسناد‌ محرمانه مملکت را به دشمن ندهد،خیلی ها جگر رهبری را خون کردند و بس است دیگر، تمامش کنید به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی ، ضد آمریکایی و تفکر حضرت امام داشته و در یک کلام مدافع حقوق ملت باشد.
 
وی افزود:حالا اگر شورای نگهبان اشتباهی هم کرد که قطعا اشتباه هم کرده؛اما باید حواسمان جمع باشد و تفکر پالرمویی،سند ۲۰۳۰و FATF به  مجلس نرود و کسانی منتخب مردم در مجلس شوند که تفکر حضرت امام، تقوا ، خدمت صادقانه به مردم‌ را اولویت خود بدانند و نه تفکر مال اندوزی ،دسرمایه داری و غرب گرایی به مجلس برود، والله همه چیز مثل روز روشن است.
 
انتهای پیام/
,
حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم با رعایت تقوای الهی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را در پیش داریم خداوند در وصف این بانوی دو عالم سوره کوثر را نازل کرد، فرزندان پسر حضرت محمد(ص)دنیا از دنیا می رفتند مردم گفتند این بی دنباله است خداوند با تولد حضرت فاطمه (س)غصه پیامبر را پایان داد و ریشه نبوت و امامت شد، دختری متولد شد فخرالبشر شد حوری که در کالبد انسان تجلی کرد در عرش خدا مشغول ذکر خدا بود، طاهر، پاک، راضیه، مرضیه از خدا راضی است و خدا از او راضی است.
,
 
,
 
,
فاطمه را فاطمه گویند آنقدر بزرگ است که مردم می توانند آن را درک کنند فاطمه را فاطمه گویند چون ستاره درخشان می درخشد چه کسانی باید الگوی ما باشد این افراد یا آنهایی که مورد غضب خداوند هستند؟
,
 
,
 
,
زندگی شخصی ایشان سراسر عفاف و حجاب همسر داری و تربیت فرزندان و دفاع از امامت و مقابله با ظلم و ستم، اینها همه الگویی برای ماست.
,
 
,
 
,
 
,
مناسبت بعدی ولادت امام خمینی(ره) است شخصیت کم نظیر بعد از ائمه طلوع کرد فردی سیاست مدار شجاع مرجع تقلید، این شایستگی ها یک انقلاب بزرگ ایجاد کرد که سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.
,
 
,
 
,
حطیب جمعه یاسوج گفت: تمام مشکل معنوی و سیاسی و فرهنگی جهان امروز تحت تاثیر نظام جمهوری اسلامی ایران است این شکوه این عظمت مرهون آن شخصیت بزرگ الهی است ما مثل امام زندگی کنیم که ناجی بشریت است یا مثل کسانی که افراد را در ذلت فرو می بردند.
,
 
,
 
,
امام با نفس قدسی اش مائده معنوی پهن کرد، عزت استقلال معنویت اقتصادی بر روی این سفره وجود دارد آنهایی که ذلیل بودند عزت پیداکردند آنهایی که می ترسیدن شجاع شدند.
,
 
,
 
,
وی همچنین بیان کرد: از حضور گسترده استان در راهپیمایی تشکر می کنم که حماسه خلق کردید و از کشورتان شرافت امنیت امام و قرآن و انقلاب تان دفاع کردید دشمن پشیمان شد خصور شما دشمن شکن و توطئه شکن بود.
,
 
,
 
,
وقتی مردن حضور پیدا می کنند نقشه های دشمن شکسته می شود، انتهای خیابان در روز ۲۲ بهمن قابل دیدن نبود.
,
 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی گفت: شور و هیجان خوب است اما باید بدون تنش و درگیری و شاخ به شاخ شدن باشد اگر منجر به بداخلاقی شد دیگر ارزشی ندارد، اگر خود نامزدها حرکتی کنند که منجر به درگیری شود باید پاسخگو باشند رعایت نظم نیاز است. 
,
 
,
 
,
ایجاد جنگ روانی بد اخلاقی مزاحمت برای مردم در نیمه های شب درست نیست مردم آسایش می خواهند یک سری فرهنگ هاست که غلط است باید از بین برود، کسی که می خواهد وارد مجلس شود باید سواد مجلس رفتن را داشته باشد دغدغه مردم را داشته باشد باید با قرآن ولایت متعهد است پاک دست و دین دار باشد.
,
 
,
 
,
روز سه شنبه روز اقتصاد مقاومتی است راه برون رفت از مشکلات و توجه به ظرفیتهای داخلی است ما ظرفیت های زیادی در استان داریم می تواند ایجاد اشتغال کند اما فعال نشده اند آب خاک گردشگری اینها در استان ما تعطیل است فعال نشده اند سرمایه های عظیمی در استان ما خوابیده است مسولان باید به فکر تعطیلی واحدهای تولیدی باشند خیلی از مشکلات ما از بی تدبیر است.
,
 
,
 
,
خیلی ها زحمت می کشند اینگونه نیست هرکس پولدار شد حتما فساد کرده است باید زحمت کشید نسبت با یادگیری فن و حرفه تشویق کنیم فرزندان ما باید یک فن یادبگیرند.
,
 
,
*********************
,
 
,
گچساران:
, گچساران:,
 
,
حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:حیف است که در کنار این منبع فیاض حکمت هستیم و اما به طور شایسته نمی شناسیم در حالی که خیلی از جوامع دنیا آرزو دارند که چنین رهبری داشته باشند، حضرت آقا فرمودند که اگر تفکرتخلف ناپذیر بودن وعده الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان نیز هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد،یعنی اگر ما به خدا پناه ببریم و اگر بفهمیم قادر و حاکم خداست پس مشکلات ما هم مرتفع خواهد شد.
 
وی افزود: اگر بفهمیم و اعتقاد داشته باشیم که حلال مشکلات خداوند است و اگر مسئولین این نکته را بدانند و به قصد قربت به ملت خدمت کنند ،اگر چنین چیزی عملی شود مشکلات ما از مشکلات تمام دنیا کمتر است.
 
حجازی تصریح کرد:فردا شنبه ۲۶بهمن ماه میلادباسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که این روز فرخنده را به همه عزیزان تبریک و تحنیت عرض می کنم،اعتقاد داریم فردای قیامت حضرت زهرا(س) شیعیان را شفاعت می کنند.
 
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:کار بسیار بزرگی که امسال ۲۲بهمن شکل گرفت قابل قدردانی است ،به کوری چشم دشمنان حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی را شاهد بودیم،امسال ملت ایران به این ترامپ تروریست پاسخ دندان شکنی دادند.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:دوم اسفندماه انتخابات مجلس است به دلیل اینکه دشمن مایوس شود تلاش کنیم حتی یک رای هم نماند و همه کسانی که قانونا می توانند رای بدهند در عرصه انتخابات ورود کنند که در حقیقت هر رای تیری به قلب دشمن خواهد بود.
 
وی افزود:در بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی آمده که مقام معظم رهبری مظلوم و تنهاست از مراجع عظام تقلید درخواست کردند که محکم از رهبری حمایت کنند.
 
حجازی تصریح کرد:در بخش دیگری‌از این وصیت نامه سردار سلیمانی نیزنکته هایی خطاب به سیاسیون کشور داشتند که هر رقابت و جدلی که باهم دارید اما اگر عمل و کلام شما به نحوی تضعیف دین و انقلاب بود بدانید مغضوب ائمه اطهارعلیم السلام و شهداء خواهید بود و مرزها را از هم تفکیک کنید.
 
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:کسی که در جمهوری اسلامی می خواهد مسئولیتی داشته باشد شرط عملی‌این است به ولایت فقیه اعتقاد حقیقی داشته باشند.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:سردار سلیمانی باز توصیه کردند که حفظ اخلاق و ارزش های دینی عملا باید صیانت شود و مسئولین نظام مسئول حفظ مبانی دینی هستند.
 
وی افزود:خانی، کدخدایی و قلدری در جانعه ممنوع ،آگاه باشید اگر سردار سلیمانی بودند به چه کسانی رای می دادند،نماینده ای که مقابله با فساد و دوری از تجملات را اولویت خود قرار دهند.
حجازی تصریح کرد:نمایندگانی که در دوران حکومت و حاکمیت خود احترام به مردم را عبادت خود بداند و توسعه گر ارزش ها باشد نه با توجیهات واهی ارزش ها را بایکوت کند و این بخشی از وصایای سردارسلیمانی است. 
 
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:به والله این توصیه ها از این خورشید روشن تر است و وظیفه ما اولا این است که رای بدهیم و دوم اینکه حتما به کسی رای بدهیم که تقوا داشته باشد که با قرآن ، ارزش های امام راحل ، انقلاب و شهداءمانوس باشد.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:توجه داشته باشید که به کسانی رای بدهیم که در مجلس از طرح  پارلرمو ،FATF،سند ۲۰۳۰و... دفاع نکنند واسناد‌ محرمانه مملکت را به دشمن ندهد،خیلی ها جگر رهبری را خون کردند و بس است دیگر، تمامش کنید به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی ، ضد آمریکایی و تفکر حضرت امام داشته و در یک کلام مدافع حقوق ملت باشد.
 
وی افزود:حالا اگر شورای نگهبان اشتباهی هم کرد که قطعا اشتباه هم کرده؛اما باید حواسمان جمع باشد و تفکر پالرمویی،سند ۲۰۳۰و FATF به  مجلس نرود و کسانی منتخب مردم در مجلس شوند که تفکر حضرت امام، تقوا ، خدمت صادقانه به مردم‌ را اولویت خود بدانند و نه تفکر مال اندوزی ،دسرمایه داری و غرب گرایی به مجلس برود، والله همه چیز مثل روز روشن است.
 
انتهای پیام/
,
حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:حیف است که در کنار این منبع فیاض حکمت هستیم و اما به طور شایسته نمی شناسیم در حالی که خیلی از جوامع دنیا آرزو دارند که چنین رهبری داشته باشند، حضرت آقا فرمودند که اگر تفکرتخلف ناپذیر بودن وعده الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان نیز هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد،یعنی اگر ما به خدا پناه ببریم و اگر بفهمیم قادر و حاکم خداست پس مشکلات ما هم مرتفع خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: اگر بفهمیم و اعتقاد داشته باشیم که حلال مشکلات خداوند است و اگر مسئولین این نکته را بدانند و به قصد قربت به ملت خدمت کنند ،اگر چنین چیزی عملی شود مشکلات ما از مشکلات تمام دنیا کمتر است.
,
 
,
حجازی تصریح کرد:فردا شنبه ۲۶بهمن ماه میلادباسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که این روز فرخنده را به همه عزیزان تبریک و تحنیت عرض می کنم،اعتقاد داریم فردای قیامت حضرت زهرا(س) شیعیان را شفاعت می کنند.
,
 
,
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:کار بسیار بزرگی که امسال ۲۲بهمن شکل گرفت قابل قدردانی است ،به کوری چشم دشمنان حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی را شاهد بودیم،امسال ملت ایران به این ترامپ تروریست پاسخ دندان شکنی دادند.
,
 
,
خطیب جمعه گچساران گفت:دوم اسفندماه انتخابات مجلس است به دلیل اینکه دشمن مایوس شود تلاش کنیم حتی یک رای هم نماند و همه کسانی که قانونا می توانند رای بدهند در عرصه انتخابات ورود کنند که در حقیقت هر رای تیری به قلب دشمن خواهد بود.
,
 
,
وی افزود:در بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی آمده که مقام معظم رهبری مظلوم و تنهاست از مراجع عظام تقلید درخواست کردند که محکم از رهبری حمایت کنند.
,
 
,
حجازی تصریح کرد:در بخش دیگری‌از این وصیت نامه سردار سلیمانی نیزنکته هایی خطاب به سیاسیون کشور داشتند که هر رقابت و جدلی که باهم دارید اما اگر عمل و کلام شما به نحوی تضعیف دین و انقلاب بود بدانید مغضوب ائمه اطهارعلیم السلام و شهداء خواهید بود و مرزها را از هم تفکیک کنید.
,
 
,
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:کسی که در جمهوری اسلامی می خواهد مسئولیتی داشته باشد شرط عملی‌این است به ولایت فقیه اعتقاد حقیقی داشته باشند.
,
 
,
خطیب جمعه گچساران گفت:سردار سلیمانی باز توصیه کردند که حفظ اخلاق و ارزش های دینی عملا باید صیانت شود و مسئولین نظام مسئول حفظ مبانی دینی هستند.
,
 
,
وی افزود:خانی، کدخدایی و قلدری در جانعه ممنوع ،آگاه باشید اگر سردار سلیمانی بودند به چه کسانی رای می دادند،نماینده ای که مقابله با فساد و دوری از تجملات را اولویت خود قرار دهند.
,
حجازی تصریح کرد:نمایندگانی که در دوران حکومت و حاکمیت خود احترام به مردم را عبادت خود بداند و توسعه گر ارزش ها باشد نه با توجیهات واهی ارزش ها را بایکوت کند و این بخشی از وصایای سردارسلیمانی است. 
,
 
,
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:به والله این توصیه ها از این خورشید روشن تر است و وظیفه ما اولا این است که رای بدهیم و دوم اینکه حتما به کسی رای بدهیم که تقوا داشته باشد که با قرآن ، ارزش های امام راحل ، انقلاب و شهداءمانوس باشد.
,
 
,
خطیب جمعه گچساران گفت:توجه داشته باشید که به کسانی رای بدهیم که در مجلس از طرح  پارلرمو ،FATF،سند ۲۰۳۰و... دفاع نکنند واسناد‌ محرمانه مملکت را به دشمن ندهد،خیلی ها جگر رهبری را خون کردند و بس است دیگر، تمامش کنید به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی ، ضد آمریکایی و تفکر حضرت امام داشته و در یک کلام مدافع حقوق ملت باشد.
,
 
,
وی افزود:حالا اگر شورای نگهبان اشتباهی هم کرد که قطعا اشتباه هم کرده؛اما باید حواسمان جمع باشد و تفکر پالرمویی،سند ۲۰۳۰و FATF به  مجلس نرود و کسانی منتخب مردم در مجلس شوند که تفکر حضرت امام، تقوا ، خدمت صادقانه به مردم‌ را اولویت خود بدانند و نه تفکر مال اندوزی ،دسرمایه داری و غرب گرایی به مجلس برود، والله همه چیز مثل روز روشن است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه